ایجاد معاونت عمران و خدمات شهری در شهرداری بندر امام

خورنا: شهردار بندر امام خمینی از ایجاد معاونت عمران و خدمات شهری این شهرداری خبر داد.

علی گلمرادی اظهار داشت: یکی از مشکلات بسیار جدی و اساسی در همه سازمان‌ها مبحث نیروی انسانی است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروزه سازمان‌ها اهداف متعالی را دنبال می‌کنند بنابراین لازمه تحقق این اهداف متعالی منابع مادی و انسانی متعالی است.

شهردار بندر امام خمینی ادامه داد: امکان ندارد برنامه‌ریزی در راستای رفع مشکلات اساسی شهر باشد و به دنبال رضایتمندی خوب و بهره‌وری خوبی نیز از منابع مادی و سازمانی داشته باشیم اما برای تحقق این خواسته‌ها نسبت به نیروی انسانی و در حقیقت سرمایه‌های فکری بی‌تفاوت باشیم.

گلمرادی تصریح کرد: شهرداری بندر امام خمینی نیز مانند اکثر سازمان‌ها در بحث منابع انسانی با چالش مواجه است، از یک سو متورم بودن پیکره و از سوی دیگر عدم توانمندی متناسب مجموعه نیروی انسانی چالش‌هایی است که این شهرداری و اکثر سازمان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی اذعان داشت: برای برون رفت از این چالش‌های پیش رو و نیز پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های به حق مردم باید به دنبال راهکارهای نوین باشیم که بتوان در کوتاه مدت بخش قابل توجهی از این نیازها را برطرف و پاسخگو باشیم.

شهردار بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از وظایف اساسی شهرداری و نیز خواسته‌های جدی مردم مبحث عمران و خدمات شهری است.

گلمرادی افزود: مردم انتظار دارند شهرداری بتواند حداقل نیازهای آنها را در بخش عمرانی و خدماتی پاسخگو باشد، که این خواسته‌ها، خواسته‌های نامعقولی نیز نیستند.

وی اضافه کرد: این خواسته‌ها، حداقل انتظارات و توقعاتی است که شهروندان باید داشته باشند و ما نیز باید بپذیریم و اعتراف کنیم که در این مقوله‌ها نتوانسته‌ایم به خوبی نیازهای مردم بندر امام را برآورده کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: به همین دلیل با پیگیری‌های مستمر و حساب شده، در راستای فعالسازی معاونت عمران و خدمات شهری اقدام شد و خوشبختانه توانستیم از ظرفیت‌های فکری منطقه بهره‌گیری کنیم.

گلمرادی تصریح کرد: بدون شک این مسئله نتایج مثبتی خواهد داشت و بدون تردید نتیجه قابل پیش‌بینی آن رضایت حداکثری شهروندان است که تا پایان سال جاری به صورت ملموس قابل مشاهده خواهد بود.

وی ادامه داد: اگرچه شهرداری بندر امام خمینی با این اقدامات علمی و کارشناسی در بحث ساختاری توجه ویژه‌ای به موفقیت شهر بندر امام دارد اما بدون شک لازمه این موفقیت مشارکت و همراهی همه آحاد جامعه شهروندی است.

شهردار بندر امام خمینی تأکید کرد: در این راستا باید همکاران خوب و تلاشگر با نگاه مثبت به موضوع و نیز شهروندان گرانقدر با مشارکت‌های همچون گذشته خود همیار ما باشند تا به اتکال به خداوند به بندر امام سرآمد دست پیدا کنیم.

گلمرادی یادآور شد: البته در کنار این اقدام، فوق برنامه‌های ضمن خدمت به عنوان یک کار اساسی برای تحول سازمانی و به صورت اقدامی منحصر به فرد در مقایسه با سایر شهرداری‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های برجسته علمی و اساتید ارزشمند در حال اجراست و می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن و درخشان برای شهرداری بندر امام با هدف سازمانی متعالی و دانا محور باشد.

وی گفت: این موارد در راستای رویکرد علمی و جهادی این شهرداری بوده که آثار آن طی دو سال گذشته هم برای شهروندان و نیز برای مسئولان ذی‌ربط ملموس و قابل مشاهده بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند آقا قبوله مخواستي براي مهندس امامي پست قابل قبولي مشخص كني كه شد . موفق باشي انشاالله