دیدار فینال‌گونه پتروشیمی و مهرام در بندر ماهشهر

خورنا: در هفته یازدهم لیگ برتر دیدار فینال‌گونه پتروشیمی و مهرام در بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از عصر فردا با برگزاری شش دیدار انجام خواهد شد.

در حالیکه بازی‌های این هفته به صورت تقریباً همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود اما همه نگاه‌ها به بازی جذاب و دیدنی و البته حساس مهرام و پتروشیمی بندر امام دو قدرت اول لیگ امسال هستند.

شاگردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی در حالی در این دیدار در برابر حریف قرار می‌گیرند که فصل گذشته با غلبه بر این تیم برای نخستین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافتند و به سلطه مهرامی‌‌ها بر بسکتبال کشور پایان دادند.

از سوی دیگر در این فصل این دو تیم تنها تیمهای بدون باخت جدول رده‌بندی مسابقات هستند که شانه به شانه یکدیگر در صدر جدول در حال رقابت هستند.

پتروشیمی که با یک بازی کمتر نسبت به مهرام در رده دوم جدول قرار دارد در صورتی که بتواند در این دیدار به برتری دست یابد هم خود را در صدر جدول خواهد و هم تا حدود زیادی قهرمانی نیم فصل خود را مسجل می‌کند.

در سوی دیگر تیم مهرامی قرار دارد که از ۱۰ بازی خود در این فصل ۱۰ برد را در کارنامه دارد و صدرنشین لیگ از هفته نخست تاکنون بوده است.

این تیم در این بازی حساس و فینال‌گونه درصدد کسب یازدهمین برد خود است تا هم نوار پیروزی‌های خود را حفظ، هم انتقال شکست فصل قبل را از پتروشیمی بگیرد و هم قهرمان نیم فصل لیگ برتر شود.

به هر حال باید دید در دیداری که هر دو تیم محکوم به کسب پیروزی هستند و به نوعی سطح و کلاس بسکتبال ایران را به نمایش می‌گذارد چه تیمی موفق به کسب نتیجه خواهد شد.

دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران از ساعت ۱۶ فردا در سالن شهرک اندیشه بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.