تقدیر فرماندار شوش از صدا و سیمای خوزستان

خورنا: فرماندار شوش از صدا و سیمای خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش خورنا، فرماندار شوش در جلسه هماهنگی پخش زنده ی مراسم اربعین حسینی (ع) که با حضور مدیر کل محترم صدا وسیمای مرکز خوزستان برگزار شد  من قدردانی از صدا و سیمای مرکز خوزستان در انعکاس عزاداری مردم این شهرستان در دهه اول محرم گفت:اربعین حسینی در این شهرستان به عنوان یک عزاداری بزرگ استانی و کشوری انعکاس یافته است.

عبدالرضا سعیدی نیا گفت:حضور هیات های عزادار از شهرهای مختلف استان خوزستان در شوش دانیال از جمله سنت های عزاداری است که همه ساله به صورت خود جوش در این شهرستان برگزار می شود.

فرماندار شوش بر اتخاذ تدابیر لازم برای میزبانی هیات های عزادار در اربعین حسینی با بسیج امکانات ادارات ، نهادها ، کارخانجات و هیات های مذهبی شهرستان شوش تاکید کرد.

مسلم رحیمی مدیر کل صدا وسیمای خوزستان گفت:آیین عزاداری اربعین حسینی درآستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) به صورت زنده و مستقیم از شبکه های سراسری و استانی پخش خواهد شد.

وی گفت:با اعزام یک دستگاه اس ان جی پخش زنده در قالب یک اکیپ ۳۵ نفره مراسم عزاداری اربعین حسینی در شوش انجام می شود.

وی با بیان این که رسانه ملی به همه مردم تعلق دارد افزود:در چند سال اخیر صدا و سیما حرکت خوبی را با مداحان و هیئات مذهبی در سراسر کشور آغاز کرده است.

گفتنی است عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) یک روز قبل از اربعین حسینی با پای پیاده از شهرهای مختلف استان خوزستان راهی شوش می شوند.

انتهای خبر/ حسین عبدالعزیزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *