رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر: ۹ دی، روز انزوای فریب خوردگان داخلی است

خورنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر گفت: ۹ دی روز انزوای فریب خوردگان داخلی است که روحانیون، ائمه جماعات و اقشار تأثیرگذار باید ابعاد کلی این روز را برای مردم تبیین کنند.

حجت‌الاسلام سید علی رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر در گفتگو با خورنا در ماهشهر اظهار داشت: ۹ دی را یادآور حماسه ملت ولایتمدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ۹ دی روز انزوای فریب خوردگان داخلی است که روحانیون، ائمه جماعات و اقشار تأثیرگذار باید ابعاد کلی این روز را برای مردم تبیین کنند.

رضوی افزود: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز “بصیرت” تبدیل به یوم الله شد و ماندگار شد. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.