فرماندار گتوند تشریح کرد: جزئیات تصادف مینی‌بوس اهالی صالح‌شهر/ افزایش تعداد کشته‌ها به ۱۱ نفر

خورنا: فرماندار گتوند با اشاره به کشته شدن ۱۱ نفر در حادثه تصادف صبح امروز(دوشنبه) در مسیر صالح‌شهر- شوشتر، گفت: همچنان احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

هوشنگ محمدپور ایسنااظهار کرد: در برخورد مینی‌بوس حامل اهالی صالح‌شهر (یکی از شهرهای شهرستان گتوند) در مسیر صالح‌شهر به شوشتر، متاسفانه ۹ نفر از سرنشینان مینی‌بوس در جا جان باختند. مجروحان حادثه نیز توسط اورژانس به بیمارستان‌های شوشتر و دزفول اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۴ مصدوم حادثه به بیمارستان شوشتر اعزام شدند که یک نفر به طور سرپایی درمان و مرخص شد. ۳ نفر دیگر نیز به دلیل وخامت حالشان برای ادامه مداوا، به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند که یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات متاسفانه جان باخت.

فرماندار گتوند گفت: همچنین ۹ نفر از مجروحان به بیمارستان دزفول اعزام شده بودند که یک نفر از آنها جان سپرد و اکنون بقیه مصدومان، تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: اکنون تعداد کشته‌های این حادثه به ۱۱ نفر رسیده است که با توجه به وضعیت بد دیگر مجروحان، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

محمدپور با بیان این که پیش از این برخی خبرها به دانشجو بودن قربانیان اشاره داشته است، گفت: قربانیان و زخمی‌های این تصادف، افراد عادی و متفرقه و از اهالی صالح‌شهر بوده‌اند.

وی بیان کرد: اجساد کشته‌شدگان این حادثه اکنون در سردخانه گتوند نگهداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنای خوزستان، حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز، یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه کامیون کشنده ولوو در مسیر صالح‌شهر-شوشتر بر اثر بی‌احتیاطی و سبقت غیرمجاز راننده مینی‌بوس با یکدیگر تصادف کردند که در این حادثه تا کنون ۱۱ نفر کشته شده‌اند. زخمیان حادثه نیز به بیمارستان‌های شهرهای مجاور انتقال یافته‌اند.