صدا و سیمای مرکز آبادان کتابخانه‌های عمومی را معرفی می‌کند

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه مفید، صدا و سیمای مرکز آبادان هر هفته به معرفی یک کتابخانه عمومی در شهرستان می‌پردازد.

احمدرضا دشت‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در جلسه‌ای که تحت عنوان اتاق فکر صدا و سیمای مرکز آبادان با موضوع مطالعه و کتابخوانی برگزار شد، راهکارها و همکاری‌های خوبی در زمینه چگونگی ارتقای فرهنگ مطالعه در شهرستان با توجه به نقش صدا و سیمای مرکز آبادان مورد بررسی قرار گرفت و و مواردی برای انجام کار مصوب شد.

وی افزود: از اقدامات موثر معرفی کتابخانه‌های عمومی شهرستان، هر هفته یک‌باب کتابخانه با تمام جزئیات کتابخانه شامل: مساحت، محل کتابخانه، فعالیت‌های جانبی، کتاب‌ها و منابع، بخش‌های مختلف، فعالیت‌های آتی و… توسط صدا و سیمای مرکز آبادان است که این مورد در برنامه نبض زندگی هر پنجشنبه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود و در هر قسمت یک باب کتابخانه معرفی می شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان تصریح کرد: از دیگر اقدامات شامل؛ برگزاری مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب، پوشش خبری فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، معرفی کتابخوانان برتر، برگزاری برنامه‌های مناسبتی با معرفی کتاب‌ها و منابع مناسبتی خاص و… است که با همکاری و تعامل این دو دستگاه گام‌های خوبی در خصوص ارتقای فرهنگ مطالعه در شهرستان برداشته می‌شود.