اجرای طرح جامع تفصیلی در بهبهان

خورنا: شهردار بهبهان از اجرای طرح جامع تفصیلی در این شهر خبر داد.

سیدصدرالله آقامیری امروز اظهار کرد: طرح جامع تفصیلی در راستای مقوله زیباسازی شهر بهبهان در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد و در نظر داریم با این حرکت دستی به سر و روی شهر بکشیم.

وی اضافه کرد: این طرح کلی و مفصل است و در آن از کارشناسان متخصص و مشاوران ویژه استفاده می‌شود.

شهردار بهبهان با بیان اینکه از شهروندانی که در راستای تعالی زیباسازی شهری طرح‌های مطلوبی دارند می‌خواهیم به شهرداری پیشنهادات خود را ارائه دهند تصریح کرد: همچنین در نظر داریم به کمک دانشگاه‌ها و نظام مهندسی این طرح را هر چه بهتر اجرایی کنیم تا بسیار مدرن و به روز انجام شود.

شهردار بهبهان تصریح کرد: این اقدام زمان‌بر است و با توجه به اینکه شاید در ۴۰ سال گذشته برنامه‌های این چنینی در شهر اجرایی نشده نیاز است روی آن تمام و کمال کار شود.

وی با بیان اینکه زیباسازی شهری مبحث بسیار گسترده‌ای است که با توجه به اعتبارات محدود آن، چنان که باید نمی‌توان کارها را پیش برد ادامه داد: خوشبختانه با تعامل مطلوب شورای اسلامی شهر و شهرداری همه تلاش خود را می‌کنیم که در راستای تحقق برنامه‌های در نظر گرفته شده همه تلاش خود را به کار بندیم.

آقامیری با بیان اینکه با این تعامل ارزشمند شورا و شهرداری، احساس می‌کنم که عضو دوازدهم شورای این شهر هستم خاطرنشان کرد: باید بر مشکلات فائق آمد و مردم نیز در این زمینه نقش تاثیرگذاری را ایفا می‌کنند.