امام جمعه سردشت زیدون با انتقاد از استعفای نمایندگان: نقطه سیاهی در کارنامه نمایندگان خوزستان ثبت شد

خورنا: امام جمعه سردشت زیدون گفت: اقدام دسته‌جمعی نمایندگان خوزستان جای بسی تاسف و تعجب دارد و باید قانون‌مدار باشد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زیدون ضمن اشاره به استعفای نمایندگان خوزستان در مجلس این برخورد را باعث تاسف و تعجب دانست و اظهار کرد: این اقدام ناصحیح قطعا باید در محور قانون و قانون‌مداری انجام می‌شود که متاسفانه به نقطه سیاهی در کارنامه نمایندگان خوزستان ثبت شد.

وی در ادامه افزود: نمایندگان استان می‌توانستند با دولت صحبت و منطق و چانه‌زنی را بر فشار ترجیح ‌دهند تا دولت در برخورد خود تجدید نظر می‌کردند.

امام جمعه سردشت زیدون خاطرنشان کرد: نمایندگان استان باید پیش از اینکه کار به این مرحله برسد حرف‌های خود را می‌زدند و در مواقعی که باید سکوت نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه با توجه با منابع عظیم گاز و نفت خوزستان همیشه در محرومیت به سر برده و دارای مناطق محروم بسیاری است خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت نگاه ویژه‌تری به استان خوزستان کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی ایشون خط آخر سخنرانی شونو به محرومیت خوزستان و مناطق نفتی اختصاص دادن بهدش میگن که نماینده های خوزستان کار اشتباهی کردن؟؟؟؟ شما طرف کی هستین؟؟؟ دولت ؟؟ یا مردم خومنطقه خودت و خوزستان؟؟؟ نماینده های خوزستان کار بزرگی کردن و امثال شما باید بخاطر مردم از این کار حمایت کنید .
  • خوزستانی حاجی برو توبه کن!