انتصاب رییس جدید ادارات بنیاد شهید ماهشهر و شادگان

خورنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از انتصاب رییس و سرپرست جدید ادارات بنیاد شهید شهرستانهای ماهشهر و شادگان خبر داد.

جاسم صفات در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: طی مراسمی و ضمن تقدیر از زحمات خلیل عابدی رییس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شادگان آقای ناجی مزرعه به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد و سپس خلیل عابدی به عنوان رییس جدید اداره بنیاد شهید شهرستان ماهشهر منصوب گردید.

وی افزود: در حاشیه تودیع و معارفه رییس جدید بنیاد شهید ماهشهر ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه و مهندس طباطبایی فرماندار این شهرستان فعالیتها و مسایل و مشکلات اداره بنیاد شهید و وضعیت اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همچنین از زیارت گلزار شهدای ماهشهر و بندر امام (ره) در راستای سفر خود به ماهشهر خبر داد و گفت: در دیدار با فرماندار ساماندهی وضعیت گلزار شهدای ماهشهر و بندر امام مورد بررسی قرار گرفت.

صفات ضمن اشاره به درگذشت پدر شهید ابراهیم گله عنوان کرد: بزگداشت و تکریم خانواده های شهدا چه در زمان حیات و چه پس از فوت آنها از وظایف همه مردم و ارگانها و به خصوص ادارات بنیاد شهید استان است.

وی تصریح کرد: ابراهیم گله از شهدای دفاع مقدس است که در تاریخ ۱۳ بهمن ماه سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همچنین به دیدار با خانواده های شهدا به عنوان دیگر وظایف این اداره اشاره کرد و اظهار کرد: در این راستا می توان به دیدار فرمانده نیروی انتظامی با خانواده شهید جادری به عنوان یک الگو برای تکریم و دیدار از خانواده های شهدا و بهره گیری از برکات وجود آنها اشاره کرد.

صفات ادامه داد: به مناسبت روز دانشجو نیز به همراه تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مسئولین بنیاد دیداری با خانواده دانشجوی شهید منصور دیانی از دانشجویان شهید شهر دزفول داشتیم.