طرح‌های نیمه‌تمام ماهشهر به سرانجام می‌رسند

خورنا: سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بندر ماهشهر با کمک صنایع پتروشیمی تکمیل شده و به سرانجام می‌رسند.

سیدجعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: چندین پروژه نیمه‌کاره در شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد که اکثراً به دلیل عدم تأمین اعتبارات مالی به حال خود رها شده‌اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در جلسات و مذارکات اخیر با مدیران شرکت‌های پتروشیمی منطقه تعامل بسیار خوبی برقرار شده و مقرر شد با کمک این صنایع پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت مناطق محروم‌نشین تکمیل شده و به سرانجام برسند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: در همین راستا با همکاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر یک باب مدرسه ۱۵ کلاسه در شهرک طالقانی که پروژه احداث آن به حال خود رها شده بود، اجرا و تکمیل می‌شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: هرچند در سال‌های گذشته شرکت‌های مختلفی پروژه‌های عام‌المنفعه‌ای را در شهرستان اجرا کرده بودند، اما در جلساتی که اخیرا با مدیران این شرکت داشته‌ایم، حرکتی جدید برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان آغاز شده است.

وی به مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: پروژه احداث ایستگاه راه‌آهن شهرستان بندر ماهشهر و بیمارستان ۱۲۰ تخت‌خوابی این شهرستان از عمده‌ترین طرح‌های رها شده هستند که تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر آنها را به سرانجام برسانیم.