نماینده مردم دزفول: طرح سوال از رئیس‌جمهور را در برنامه داریم

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوال از رئیس جمهور را در برنامه خود قرار داده‌ایم.

عباس پاپی‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: پس از مطالعه و بررسی بودجه تقدیمی دولت به مجلس مشاهده کردیم که سهم استان خوزستان بسیار ناچیز در نظر گرفته شده و بودجه بسیاری از طرح‌ها از جمله پروژه‌های مربوط به راه، آب و آبرسانی و دیگر طرح‌های زیر ساختی به صفر یا نزدیک به صفر رسیده است.

وی افزود: به نظر ما عدالت در تقسیم بودجه رعایت نشده و به گونه‌ای تخصیص داده شده است که به استان‌های محروم توجه کمتری شده و برعکس به استان‌هایی که از امکانات بیشتری برخوردارند اعتبارات بیشتری نیز تخصیص داده شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان به شدت و با قاطعیت لازم پیگیر این مسئله بوده و ضمن پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم برای احقاق حقوق موکلان خود اهرم‌های دیگری از جمله استعفای نمایندگان را نیز در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: اینکه اکثریت نمایندگان استان استعفای دسته جمعی خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده و طرح سوال از رئیس جمهور را در برنامه خود قرار داده‌ایم و یقینا تا حصول نتیجه و احقاق حق واقعی استان زرخیز اما محروم خوزستان از هیچ اقدامی مضایقه نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به دنبال کاهش قابل توجه بودجه استان خوزستان نسبت به سال گذشته، ضمن پیگیری این مسئله به صورت دسته جمعی استعفای خود را تقدیم هیئت ریسه مجلس کردند.