زمستان به خوزستان سلام کرد

خورنا: با کاهش ۹ درجه‌ای هوا زمستان به خوزستان سلام کرد.

در حالی که در روزهای گذشته آب‌وهوایی کاملا خنک و البته بهاری در آسمان خوزستان شرایط نسبتا مناسبی را ایجاد کرده بود با کاهش یک باره دمای هوا زمستان به خوزستان سلام کرد.

از شب گذشته با کاهش محسوس دمای هوا در استان خوزستان شاهد حاکم شدن شرایط آب وهوایی سرد در این منطقه هستیم به گونه‌ای که سیستم‌های گرمایشی کارکرد خود را با شدت آغاز کرده‌‌اند.

سرمای شدید هوا که اکثر مناطق استان و به ویژه مناطق جنوبی را در برگرفته است موجب شده تا لباس‌های گرم پس از ماه‌ه بار دیگر پوشیده شود و صدای زمستان سرد کم کم به گوش برسد.

*کاهش ۹ درجه‌ای دمای هوا

رئیس اداره هواشناسی آبادان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش ۹ درجه‌ای هوا در استان خوزستان بودیم.

سعید ابراهیمیان افزود: بیشترین میزان دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ درجه و کم‌ترین دمای هوا نیز شش درجه بوده و دمای کنونی نیز هفت درجه سانتی‌گراد است.

وی ادامه داد: همچنین میزان رطوبت در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ درصد و کمترین آن نیز ۴۳ درصد بود و رطوبت کنونی نیز ۴۳ درصد گزارش شده است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان تصریح‌ کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده وضعیت آب و هوا در روزهای آینده پایدار خواهد بود و از روزهای پنج‌شنبه و جمعه احتمال بارش باران وجود خواهد داشت.