آیت‌الله حیدری: ترمز برنامه کنترل جمعیت در خوزستان کشیده شود

خورنا: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید ترمز برنامه کنترل جمعیت در استان خوزستان کشیده شود.

آیت‌الله محسن حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: رشد جمعیت خوزستان از متوسط رشد جمعیت در کشور بیشتر است.

وی بیان کرد: باید جوانان خوزستانی به ازدواج و بچه‌دار شدن تشویق شوند تا رشد جمعیت بیشتر شود و زوج‌های ما بتوانند در این برهه از زمان نیز نقش تاریخی خود را نیز ایفا کنند.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: باید ترمز برنامه کنترل جمعیت در استان خوزستان کشیده شود.

وی با تاکید بر این نکته که کنترل جمعیت فاجعه‌ای بزرگ در ایران به وجود می‌آورد تصریح کرد: سیاست انجام شده برای کنترل جمعیت در سال‌های اخیر اشتباه بوده است.

حیدری با بیان اینکه اگر روند کنترل جمعیت ادامه پیدا کند به سمت صفر شدن نرخ رشد جمعیت پیش می‌رویم اضافه کرد: این نرخ در کشور ایران کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: بر اساس آماری که متخصصان ارائه کرده‌اند اگر با این رویه پیش برویم در سال ۱۳۹۵ نرخ رشد جمعیت در کشور به صفر می‌رسد و تا ۳۰ سال دیگر جمعیت ایران به ۴۵ میلیون نفر کاهش می‌یابد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این نکته که در بحث کنترل جمعیت در ایران افراط و تفریط صورت گرفته است افزود: برخی اصلا این قانون را قبول نکردند و ده‌ها بچه به دنیا آوردند ولی برخی نیز به یک یا ۲ بچه بسنده کردند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: در پی اجرای برنامه غلط کنترل جمعیت در ایران، بافت جمعیتی ایران در حال تغییر است که در سال‌های آینده با پیری جمعیت روبرو خواهیم شد.

وی متذکر شد: دشمن از اجرای برنامه کنترل جمعیت در ایران بسیار خوشحال است و این خطر خیلی کشور و جامعه ما را تهدید می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حق گو جناب ایت ا... من چندروز پیش برای عمل ختنه فرزندم در ماهشهر 200000 هزار تومان پرداخت کردم ومای بیبی ایشان هم بسته ای دوازده هزار تومان است و..... لطفا به حقوق پایه وزارت کار که برای ما افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به صورت سالانه تعیین میشه وکرایه خانه های ماهی 400000 تومانی ماهشهر هم دقت کنین بعد منم جای پسرتون خدا وکیلی بازم میگین بچه هام رو بیشتر کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!