۱۷ نماینده خوزستان در اعتراض به ظلمی که به خوزستان در بودجه شده، استعفا دادند

خورنا: نماینده دشت آزادگان در مجلس از استعفای تمام نمایندگان استان خوزستان در انتقاد به سهم این استان در بودجه ۹۳ خبر داد.

به گزارش خورنا، محمدناصر صالحی‌نسب نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) مجلس در اعتراض به بودجه ۹۳گفت: تمام نمایندگان استان خوزستان به دلیل ظلمی که در بودجه نسبت به این استان شده است، استعفا دادند.

عبدالله تمیمی نیز لحظاتی پیش اظهار کرد: امروز ۱۷ نماینده استان خوزستان به دلیل عدم واکنش دولت نسبت به انتقال آب سرشاخه‌های کارون استعفا دادند.

وی افزود: دیگر دلیل این استعفای دسته جمعی نبود نگاه عادلانه برای تخصیص اعتبارات عمرانی به استان خوزستان است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نمایندگان استان خوزستان از این وضعیت گلایه‌مند هستیم و انتظار داریم دولت خوزستان را با نگاه ویژه ببیند و مشکلات آن را مدنظر رفع کند.

همچنین، محمد سعید انصاری  اظهار کرد: دولت نگاه عادلانه‌ای به تخصیص اعتبارات در استان خوزستان ندارد.

وی افزود: همچنین در خصوص انتقال آب سرشاخه‌های کارون به دیگر استان‌ها بی‌تفاوت است که در همین راستا نمایندگان خوزستان به صورت دسته جمعی استعفای خود را اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی متحمل خسارت و آسیب‌های فراوانی شده است و امروز وضعیتی که بر آن روا می‌شود حقش نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حق گو ببخشید این آقایون یا میخوان کار نمادین بکنن که اصلا به درد نمیخوره یا کارشون رو بلد نیستن این لایحه برای بررسی وتصویب به مجلس ارائه شده وهرقسمت اون قابل کاهش وافزایشه حالا بیان اقایون با ارائه مستندات هر قسمت لایحه رو که به حق ما خوزستانیا ظلم میدونن عوض کنن .... قضیه این استعفا منو یاد دوره بچگیام میندازه که بابام میگفت تنها نری تو حیاط لولو میخوره........آقا جون کار کارشناسی بکنین نه کار نمادین...از بچه های کارون یاد بگیرین ومرد عمل باشین نه مرد .......