دیدار رئیس سازمان اطلاعات سعودی با مقامات اسرائیلی تایید شد

خورنا: فعال عربستانی که به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل پشت پرده خاندان حاکم عربستان با نام مجتهد در توییتر هواداران بسیاری را به خود جذب کرده، دیدار رئیس سازمان امنیت و اطلاعات سعودی با مسئولان رژیم صهیونیستی را تأیید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مجتهد امروز در صفحه توییتر خود نوشت: در پاسخ به کسانی که در خصوص دیدار بندر بن سلطان با اسرائیلی ها (صهیونیستها) سئوال کرده‌اند، می گویم که بله وی با چند تن از مسئولان این رژیم دیدار کرده است، که آخرین دیدار با همتای اسرائیلی خود در ۲۷ نوامبر در وین صورت گرفت.
وی افزود: محورهای این دیدار: ایران، سوریه، اخوان، بهار عربی بود و آنها درباره بزرگنمایی (موضوع) ایران، نابودی گروه های جهادی در سوریه، کنار گذاشتن اخوان و نابودی بهار عربی توافق کردند.
این فعال عربستانی که به دلیل دقیق بودن برخی افشاگری‌هایش، محبوبیت نسبتا بالایی نزد کاربران عربستانی در شبکه‌های اجتماعی یافته است، خاطرنشان کرد: مشارکت اسرائیل (در این توافق) از طریق تجربه اطلاعاتی، فناوری پیشرفته و فشار بر آمریکا خواهد بود و مشارکت عربستان نیز از طریق پول، و نفوذ در کشورهای عربی و اسلامی صورت می گیرد.
مقامات سعودی هنوز واکنشی به این اظهارات جدید مجتهد نشان نداده اند.