اولین سفر شهرستانی استاندار خوزستان به شادگان خواهد بود

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار خوزستان قول داد اولین سفر شهرستانی خود را به شادگان اختصاص دهد.

عبداله تمیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه شنبه نشستی با استاندار خوزستان داشتم و در آن محرومیت ها و تنگاهای موجود در حوزه انتخابیه خود شامل شادگان، دارخوین و خنافره را به اطلاع وی رساندم.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: همچنین در این نشست راه های گسترش همکاری مجموعه استانداری خوزستان به خصوص شخص استاندار و معاونان وی با ۱۸ نماینده استان خوستان برای توسعه و پیشرفت استان بررسی شد.

تمیمی عنوان کرد: در این نشست استاندار خوزستان با تاکید بر محرومیت های بی شماریی که شهرستان شادگان از آن رنج می برد قول داد؛ اولین سفر شهرستانی خود را به شادگان انجام دهد. مقتدایی وعده داد به همراه معاونانش و مدیران کل استانی به شهرستان شادگان سفر و از نزدیک ضمن آشنایی به مشکلات این شهرستان، تصمیماتی اساسی برای رفع محرومیت های این شهر اتخاذ کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استاندار خوزستان در این نشست بر رفع محرومیت از چهره خوزستان تاکید داشت که در این خصوص برخی شهرهای محروم استان از جمله شادگان نقش ویژه ای در برنامه های آینده استاندار خوزستان خواهند داشت.

وی با اشاره به لزوم اتحاد و همدلی بین استاندار و مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس عنوان کرد: خوشبختانه همه نمایندگان استان نگاه ویژه برای تعامل با استاندار خوزستان دارند و این نگاه تعاملی از سوی استاندار هم مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس انتظار داریم این تعامل و همدلی در نهایت منجر به توسعه و پیشرفت استان شود.

تمیمی همچنین عنوان کرد: خوشبتانه مجمع نمایندگان استان خوزستان نظر ویژه ای در خصوص انتصاب عبدالحسن مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان دارند زیرا وی از سابقه ای مناسب در تصدی سمت استانداری در استان های خوزستان و هرمزگان برخوردار است و این امر می تواند منجر به برداشتن گام های جدی برای اعتلای خوزستان شود به همین اساس مجمع نمایندگان به خوبی از استاندار جدید حمایت خواهند کرد.