استاندار خوزستان: اجازه نمیدهم خودم یا کس دیگری خلاف کند

خورنا: استاندار خوزستان گفت: تمام سعی ما بر این خواهد بود که مردم راضی از اتاق مسئولان بیرون بروند و من نه خودم خلاف می‌کنم، نه اجازه می‌دهم کس دیگری خلاف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در مراسم افتتاح رسمی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری خوزستان که صبح امروز در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: دیوان عدالت اداری مرکز تظلم‌خواهی مردم است و با افتتاح آن در خوزستان دیگر نیازی به مراجعه مردم به دیوان عدالت اداری در تهران و طرح شکایت و ارائه دادخواست‌ها نیست.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به این دفتر شکایت‌های خود را ارائه دهند و در همین استان پرونده خود را پیگیری کنند.

استاندار خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: در گذشته مردم به دلیل دوری راه و با در نظر گرفتن مسافت از پیگیری شکایت خود منصرف می‌شدند که با افتتاح دفتر دیوان عدالت اداری در استان آرامش و دلگرمی بیشتری برای کسانی که کارشان در این مسیر قرار گرفته است به وجود می‌آید.

وی با ابراز امیدواری از اینکه آمار نگران‌کننده شکایات به دیوان عدالت اداری کاهش یابد تصریح کرد: تمام سعی ما بر این خواهد بود که مردم راضی از اتاق مسئولان بیرون بروند و من نه خودم خلاف می‌کنم نه اجازه می‌دهم کس دیگری خلاف کند.