چرخ کارخانه کشت و صنعت کارون دوباره به حرکت درآمد

خورنا: پس از گذشت سه روز از آغاز تجمع کارگران کشت و صنعت کارون شهرستان شوشتر این نارضایتی ساعتی پیش پایان یافت و فعالیت کارخانه از سر گرفته شد.

پس از برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری شوشتر، هیئت مدیره کارخانه کشت و صنعت کارون و… برای رفع مشکلات کارگران نی‌بر این کارخانه ساعتی پیش این نارضایتی با فعالیت مجدد کارگران به پایان رسید.

بر این اساس، از سه روز پیش با تجمع بیش از ۲ هزار نفر از کارگران نی‌بر این کارخانه و ایجاد ممانعت از دریافت نیشکر برای فعالیت کارخانه عملا این کارخانه بزرگ کشور و خاورمیانه به تعطیلی کشیده شده بود که امروز بار دیگر چرخ این کارخانه چرخید و فعالیت خود را از سرگرفت.

برخی از مدیران کارخانه کشت و صنعت کارون شوشتر در جمع کارگران حاضر شدند و پس از شنیدن اعتراضات آنها قرار شده تا به مشکل رسیدگی کنند و به این دلیل این نارضایتی‌ها پایان یافته است.

از صبح امروز کارگران نی‌بر کشت و صنعت کارون شوشتر فعالیت جمع‌آوری نی را از مزارع این کارخانه آغاز کرده‌اند و بار دیگر این کارخانه در حال تولید شکر سفید است.

بر اساس برخی اطلاعات کسب شده به دلیل تعطیلی چند روزه این کارخانه بیش از ۲۰ میلیارد ریال به این کارخانه بزرگ خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کشت و صنعت کارون شوشتر برای ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.