من ۲۵ معاون دارم / اعتقاد دارم با این سبک موفق می‌شوم

خورنا: استاندار خوزستان گفت: من الان پنج معاون ندارم بلکه ۲۵ معاون دارم که با کمک آن‌ها یک آیین‌نامه داخلی تنظیم کرده‌ام که هر سه ماه مورد ارزیابی و تغییر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای اداری که جهت معرفی مشاوران و معاونان استاندار عصر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: معرفی معاونان در یک جلسه برای بیان این مطلب است که بگوییم فرصت کم است و باید از حرف زدن‌ها و دورهم نشستن‌ها فاصله بگیریم و تنها به کار فکر کنیم.

وی ضمن تشکر از معاونان سابق استانداری خوزستان تصریح کرد: عده‌ای به تعداد زیاد مشاوران انتخابی من ایراد می‌گیرند اما باید بگویم نزول این همه مشاور به تعبیری اظهار عجز بنده در مقابل سنگینی کار است.

وی با بیان اینکه کار من سبک خاصی دارد که ممکن است پذیرش آن برای برخی از افکار قابل قبول نباشد عنوان کرد: قرار نیست یک مدیر همیشه در مسیری گام بردارد که مدیر دیگری گام برداشته است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: انسان نباید زندگی‌اش تکراری باشد من اگر به هرمزگان بازگردم با سبکی متفاوت با گذشته کار می‌کنم.

وی با بیان اینکه مشاورانی دارای تجربه و توان بالا را به‌کار گرفته‌ام اظهار کرد: اتاق فکری از مدیران دلسوخته استان زیر نورافکن تشکیل می‌دهم تا شبکه ارتباطی با مردم گسترده شود.

مقتدایی با بیان اینکه اعتقاد دارم با این سبک موفق می‌شوم خاطرنشان کرد: من الان پنج معاون ندارم بلکه ۲۵ معاون دارم که با کمک آن‌ها یک آیین‌نامه داخلی تنظیم کرده‌ام که هر سه ماه مورد ارزیابی و تغییر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما در سطح استان ضعف کار‌شناس داریم گفت: با انتصاب مشاوران در مجموعه استانداری خوزستان در واقع غباری از چهره افراد شاخص در استان زدوده شد و این امر را به فال نیک می‌گیرم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه از داشتن مشاورانی به اندازه کابینه هیچ باکی ندارم عنوان کرد: این اتاق فکر برای ورود تخصصی به حوزه‌های مختلف استان و پیگیری مشکلات و اقدامات توسعه‌ای خوزستان به صورت تخصصی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طرح مشاوران، مزاحمت و تعارضی با کار دستگاه‌های اجرایی ندارد و کسانی که افتخار همکاری با آن‌ها را دارم حضور فیزیکی دارند، ولی هیچ هزینه‌ای برای دولت نخواهند داشت.

مقتدایی با بیان اینکه خلاصه کردن استان به چهار یا پنج آدم مرگ سیستم و ضعف نظام مدیریتی کشور است تصریح کرد: در این مدت هیچ نیرویی تربیت نکرده‌ایم و اجازه شکوفایی را به آن‌ها نداده‌ایم اما از حالا به بعد باید تلاش شود تا افراد توانمند در سطح ملی مطرح شوند.

وی خاطرنشان کرد: کاملا برای من روشن است که علی‌رغم تمام فشارهایی که هست، اتفاقات خوبی را در استان شاهد خواهیم بود.