کارخانه آسفالت شوشتر گازسوز می‌شود

خورنا: عضو شورای شهر شوشتر گفت: کارخانه آسفالت این منطقه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها گازسوز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدرضا یاحقی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر در شرایط کنونی با سوخت گازوئیل کار می‌کند و هزینه‌های زیادی برای حمل گازوئیل و تامین آن به شهرداری تحمیل می‌شود.

وی افزود: به این دلیل تلاش کرده‌ایم تا مقدمات کار را برای گازسوز شدن این کارخانه فراهم کنیم.

وی با اشاره به برآوردهای قیمتی برای این تبدیل سوخت کارخانه شهرداری شوشتر گفت: بر اساس برآورد قیمت‌های انجام شده تبدیل این کارخانه از گازوئیل سوز به گازسوز هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در بر دارد که تاحد زیادی در هزینه‌های آتی شهرداری صرفه‌جویی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بهترین صرفه‌جویی خوب هزینه کردن است، افزود: باید تلاش کنیم تا از مصادیق حیف اموال شهرداری شوشتر جلوگیری کنیم و این مسئله نیز بر اساس برآوردهای مالی به سود شهرداری در هزینه‌های جاری است و می‌کوشیم تا این تبدیل در اسرع وقت انجام شود.

یاحقی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر می‌کوشد تا گامی در راستای رفع مشکلات شهرداری بردارد و این تبدیل سوخت کارخانه در راستای فعال بودن همیشگی کارخانه انجام می‌شود و در این زمینه فعالیت کارشناسی زیادی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این جلسه اعضای شورای شهر با اکثریت آرا این لایحه را تصویب کردند و شهرداری در این باره مجوز گشایش مالی مورد نیاز اخذ کرد.