انتصاب فرماندار بومی، تنها خواسته مردم هفتکل

خورنا: فرماندار جدید هفتکل  باید فرزند این شهرستان باشد چون فرزند هفتکل تنگناهای این شهر را خوب می شناسد و می تواند بهتر و راحت تر با مردم تعامل برقرار کند.

به گزارش خورنا به نقل از هفتکل ندا، این روزها زمزمه ای به گوش می رسد که علی کرمی بندانی به عنوان فرماندار از طرف ستاد انتخاباتی دکتر روحانی یه استانداری خوزستان معرفی شده است.

به اعتقاد بسیاری از شهروندان تا کنون شهرستان هفتکل از نداشتن فرماندار بومی ضربات بسیار زیادی خورده است. البته این بدان معنا نیست که فرمانداران قبلی نتوانسته اند در جهت عمران و آبادانی شهر و ایجاد رفاه برای شهروندان گام هایی را بردارند، اما به نظر می رسد اگر افرادی که با کاستی ها و کمبودهای شهر آشنایی بیشتری دارند، به عنوان مدیریت شهرستان مشغول فعالیت شوند، می توانند بیشتر و بهتر از پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه موجود در شهر برای ایجاد رفاه نسبی مردم هفتکل استفاده نمایند.

فرماندار بومی نقطه های سیاه و سفید شهر را بهتر می شناسد تا اینکه یک فرماندار غیربومی معرفی شود و یک سال اول دنبال مشکلات شهر باشد و تا بخواهد شروع به رفع مشکلات کند زمان تودیع و معارفه فرماندار بعدی میرسد و هیچ کاری را نتوانسته انجام دهد؛ اما فرماندار بومی مشکلات و دغدغه های شهر را بهتر میداند و با مردم تعامل بیشتری برقرار خواهد کرد.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با مدیریت صحیح می توان از پتانسیل های موجود در این شهرستان در جهت ایجاد اشتغال دائم  برای جوانان و به دنبال آن آبادانی، رفاه ، آسایش و… ، نیازمند استفاده از اشخاص بومی در مدیریت شهری می باشد.

در پایان لازم است به این نکته نیز اشاره شود که علی کرمی بندانی چندین سال از عمر خود را در جهادکشاورزی این شهرستان سپری کرده اند و امتحان خود را نیز به خوبی پس داده اند؛ لذا از مسئولین تصمیم ساز انتظار می رود که در انتخاب فرماندار جدید هفتکل اهتمام بیشتری داشته باشند.