شهردار شهر چمران استعفا داد/ امامی معاون شهردار بندرامام میشود

خورنا: شهردار شهر چمران ماهشهر از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، رئیس شورای اسلامی شهر چمران لحظاتی پیش با تأیید این خبر اظهار داشت: عصر امروز استعفانامه مطهر امامی شهردار چمران به دبیرخانه شورای این شهر رسید.

نادر حسن‌نژادیان افزود: فردا جلسه‌ای در همین ارتباط با حضور کلیه اعضای شورای شهر چمران برگزار خواهد شد و موضوع را بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان موافق استعفای شهردار چمران نیستم، اذعان داشت: تلاش می‌کنیم وی را از تصمیم خود منصرف کنیم چراکه شهر چمران برای توسعه و پیشرفت نیازمند حضور فرد شایسته‌ای همچون وی است.

رئیس شورای اسلامی شهر چمران تصریح کرد: در هر صورت وی حدود پنج سال سکان شهرداری این شهر را در اختیار دارد و در این مدت تلاش‌ها و اقدامات ارزنده‌ای در راستای توسعه و پیشرفت شهر انجام داده است.

حسن‌نژادیان یادآور شد: شهروندان چمرانی نیز علاقه بسیار فراوانی به این شهردار جوان و پرتلاش دارند و بدون شک مخالف استعفای وی هستند.

وی اضافه کرد: به هر ترتیب بر اساس قوانین و مقررات باید موضوع استعفای شهردار چمران با حضور اعضای شورای شهر بررسی، و تصمیم لازم در این ارتباط اتخاذ شود.

گفته می‌شود شهردار چمران قرار است به عنوان معاون شهردار بندر امام خمینی منصوب و مشغول به کار شود.

مطهر امامی متولد سال ۱۳۶۱ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و از سال ۱۳۸۶ تاکنون به عنوان شهردار چمران مشغول به کار است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمدعلی میشه گفت که یکی ازبهترین شهردارهای خوزستان است. که هیچ حمایتی ازشورا نمیشود به خصوص نمایندهای جدید.