نارضایتی ساکنان منطقه کیانپارس اهواز از وضعیت ترافیک

خورنا: معاون فرماندار اهواز گفت: ساکنان منطقه کیانپارس از ترافیک ایجاد شده در اثر تردد گسترده خودروها و سرویس مدارس ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هدایت‌الله زارع‌زاده در جلسه کمیته فنی ترافیک اهواز که صبح امروز در فرمانداری اهواز تشکیل شد با اشاره به اظهار نارضایتی ساکنان خیابان یک شرقی کیانپارس از ترافیک ایجاد شده در اثر تردد سرویس مدارس، اظهار کرد: درب اصلی مجتمع‌های آموزشی این منطقه در خیابان میهن و دو شرقی قرار دارد که این مدارس بدون مجوز اقدام به تردد دانش آموزان و معلمان و سرویس آنها از درب منتهی به خیابان یکم کرده که موجب نارضایتی اهالی شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم اعضای کمیته فنی ترافیک اهواز درب‌های مجتمع‌های آموزشی این منطقه در خیابان یکم بسته و تردد فقط از درب‌های اصلی صورت می‌پذیرد.

معاون فرماندار اهواز در خاتمه به درخواست مجوز شرکت گاز برای حفاری از میدان چهارشیر تا ملی راه اشاره کرد و افزود: شرکت گاز برنامه زمانبندی برای اجرای این پروژه ارائه نکرده است بنابراین صدور مجوز حفاری در این منطقه منوط به اعلام برنامه زمانبندی جهت حفاری دراین منطقه از طرف شرکت گاز است که در صورت ارائه این برنامه کمیته فنی ترافیک در خصوص صدور مجوز تصمیم گیری می‌کند.