نماینده مردم دزفول: مشکلات مسکن مهر دزفول رفع شود

خورنا: نماینده دزفول در مجلس گفت: پروژه مسکن مهر شهرستان دزفول باید در اسرع وقت تکمیل و به مردم تحویل شود.

عابس پاپی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهم آذرماه روز مجلس اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در شهرستان دزفول کمی دیرتر از شهرستان‌های دیگر کلید خورده و طبعا با مسائل پیش آمده مردمی که متقاضی این مسکن‌ها در سطح شهرستان بوده با بدقولی مواجه شده که امیدواریم این جریان با پیگیری‌های فرماندار شهرستان به زودی رفع شود.

وی گفت: در خصوص پروژه مسکن مهر در سطح کشور جلسه‌ای با معاون وزیر برپا شده که در این گفت‌وگو، حسابرسی از حساب‌های مالی و زمان آورده سهم و آورده اعضای پروژه و تقابل این دو با هم، بررسی حساب‌های مالی، بررسی نحوه کار پیمانکار و ایمنی سازی تصویب شده که باید مورد بررسی دقیق و اصولی قرار گیرد.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمام کارهای صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان فقط و فقط برای محرومیت‌زدایی بوده که اگر تا الان و در چند سال گذشته محرومیت‌ها رفع شده و ظرفیت‌ها شناخته می‌شد، هم اکنون صاحب بزرگترین پایانه صادراتی بودیم، پس مسئولان موظفند دغدغه‌های مردم را در نظر داشته و آنان را حل کنند.

وی اضافه کرد: باید پروژه‌های شهرستان را تا جایی پیش برده که به سطح پروژه ملی رسانده تا از این طریق بتوانیم امتیاز کسب کرده و در سطح شهرستان برای رفع محرومیت‌ها به کار بریم.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل اتاق فکر ابراز داشت: برای به دست آوردن چشم‌‌انداز توسعه شهرستان دزفول باید با اداره‌ها اتاق فکر تشکیل داده تا با کمک و مساعدت همدیگر این چشم‌انداز توسعه به دست آید، زیرا این اقدام بسیار ارزشمند و سودمند برای این زمان و نسل‌های بعدی خواهد بود.

وی گفت: مجلس، نهادی مردمی و مرجع قابل اعتماد برای آحاد افراد جامعه بوده که در سیر قانونگذاری برای مسائل مختلف کشور طبعا جریان اصلی به دست مجلس است.

پاپی‌زاده افزود: مجلس یک فرصت مهم و تاثیرگذار برای مردم بوده تا بتوانند مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و با این احساس که این قوه اجرایی از متن و نهاد خود آنان انتخاب شده به این قوه اعتماد کامل کنند.