آغاز عملیات بهسازی خیابان‌های شادگان

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان از آغاز عملیات بهسازی خیابان‌های این شهر با اولویت مناطق محروم‌تر خبر داد.

حسن مزبانی‌پور اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری در تمام حوزه‌ها با شتاب بیشتری دنبال می‌شود و در دستور کار داریم این روند را با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی با جدیت دنبال کنیم.

وی از آغاز عملیات بهسازی خیابان‌های این شهر با اولویت مناطق محروم‌تر خبر داد و اضافه کرد: با اجرای طرح ترمیم و بهسازی معابر، تمام مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در این زمینه بر اساس اولویت‌بندی‌های صورت گرفته برطرف می‌شود.

سرپرست شهرداری شادگان ادامه داد: با توجه به اینکه خیابان مناطق کوی جهان‌آرا و مشمولی از معابری‌ بوده که تاکنون هیچگونه خدماتی در آن انجام نشده هم اکنون کار بهسازی این خیابان‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به قدمت خیابان‌های مناطق کوی جهان آرا و مشمولی این شهر و نیاز به بهسازی تصریح کرد: عملیات بهسازی از جمله خاکریزی و کوپال ریزی در این مناطق آغاز شده است.

مزبانی‌پور اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان را برای رفع مشکلات مناطق شهری و بهسازی معابر بسیار چشمگیر ارزیابی کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها علاوه بر رضایت ساکنان محل، باعث روان‌سازی عبور و مرور خودروها در این خیابان‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات منطقه از تمام توانایی‌ها و ظرفیت‌های قانونی برای توسعه منطقه و تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان استفاده می‌شود.

سرپرست شهرداری شادگان از دیگر اقدامات شهرداری در راستای بهسازی و عمران شهری به احداث ایگوبندی خیابان ۱۵ خرداد اشاره کرد و افزود: عملیات جدول‌گذاری این خیابان نیز در حال اجراست.

وی در پایان خواستار همکاری بیشتر مردم با شهرداری شد و عنوان کرد: شهرداری از پیشنهادات و انتقادات شهروندان برای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان شادگانی استقبال می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *