استخدام‌های بی‌رویه مهمترین دلیل بدهی‌ شهرداری بهبهان است

خورنا: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: متاسفانه شهرداری بهبهان بدون هماهنگی اقدام به استخدام بی‌رویه کرده و به همین دلیل مشکل پرداخت حقوق‌های معوقه را دارد.

عبدالحمید جولان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با اشاره به ۳۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری این شهر و عدم توانایی شهرداری در پرداخت حقوق معوقه کارمندان و کارگران اظهار کرد: شهرداری باید طبق ماده ۷۷ عوارض خود را از بانک‌ها، ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی و همچنین بازار و دیگر افرادی که باید عوارض پرداخت کنند را دریافت و از این طریق قسمت اعظم مخارج خود را تامین کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شهرداری بهبهان در گذشته بدون هماهنگی با استانداری اقدام به استخدام نیروی انسانی کرده است و به دلیل همین استخدام بی‌رویه قادر به پرداخت حقوق این نیروها نیست.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری خوزستان همچنین عنوان کرد: معتقد به اخراج نیروها نیستم اما باید از این افراد به صورت بهینه استفاده شود.

وی خطاب به شهرداران عنوان کرد: شهرداری‌ها به سختی درآمد کسب می‌کنند و باید با برنامه ریزی هزینه و خرج کنند.

جولان‌نژاد در پایان نیز بیان کرد: شهرداران باید بر روی مدیریت هزینه معطوف شوند و وقت بیشتری بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، جلسه معارفه شهرداران شهرهای چهارگانه شهرستان بهبهان پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد.

در این جلسه شهرداران شهرهای بهبهان، سردشت زیدون، منصوریه و تشان به ترتیب صدرالله آقامیری، حبیب‌الله کشت‌زر، شهرام محسنی و نصیریان معرفی شدند.