سوپرلیگ بسکتبال/ سریال بردهای پتروشیمی بندرامام در چهارمین هفته ادامه یافت

خورنا: تیم پتروشیمی بندر امام در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور میهمان خود نیروی زمینی تهران را با شکستی سنگین بدرقه کرد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، تیم پتروشیمی بندر امام و نیروی زمینی تهران عصر امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار به قضاوت نصر سعیدی‌نیا به عنوان سرداور، محمدجواد زارع به عنوان داور اول و علیرضا ناصر افشار به عنوان داور دوم برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان مهران حاتمی در کوارتر اول ۲۶ بر ۱۷ و کوارتر دوم ۲۱ بر ۱۲ نیروی زمینی را پشت سر گذاشتند تا این نیمه در مجموع با نتیجه ۴۷ بر ۲۹ به سود مدافع عنوان قهرمانی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز کواتر سوم ۳۳ بر ۲۰ و کوارتر چهارم ۲۵ بر ۱۸ به سود میزبان رقم خورد تا نیروی زمینی تهران در نهایت ۱۰۵ بر ۶۷ بازنده این میدان باشد و با شکستی سنگین زمین مسابقه را ترک کند.

در این مسابقه دریک اسپنسر بازیکن آمریکایی تیم پتروشیمی بندر امام با کسب ۲۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت.

در این دیدار از ورود بانوان به سالن مسابقه جلوگیری شد، این در حالی است که در بازی‌های گذشته بانوان برای ورود به سالن و تماشای مسابقات آزاد بودند.

تیم پتروشیمی بندر امام از چهار بازی خود با کسب چهار پیروزی و هشت امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

شاگردان مهران حاتمی در ادامه این رقابت‌ها و در هفته ششم این مسابقات روز دوشنبه یازدهم آذرماه میهمان تیم استقلال زرین قشم خواهند بود.