تلاش برخی رسانه‌ها برای اختلاف‌افکنی و لزوم هوشیاری اصلاح‌طلبان

خورنا: در پی انتشار خبری از سوی روابط عمومی بنیاد باران درباره ترکیب جدید هیات مدیره این بنیاد برخی رسانه‌های وابسته به جریان اقتدارگرا مبادرت به بزرگنمایی یک بخش از این خبر درباره عدم حضور دکتر محمدرضا عارف در ترکیب جدید هیات مدیره کردند و در صدد القاء اختلاف میان آقایان خاتمی و عارف شدند.

در خبر ارسالی از سوی روابط عمومی بنیاد باران به رسانه‌ها از قول مدیرعامل این بنیاد به عدم حضور برخی اعضای قبلی هیات مدیره بنیاد در ترکیب جدید از جمله دکتر عارف اشاره شد که همین بخش از خبر با ذوق زدگی قابل تامل برخی رسانه‌های وابسته به نهادهای خاص رو به رو شد و با انتشار گزارش‌هایی نظیر “راه عارف از خاتمی جدا شد” در تلاش برای ایجاد اختلاف میان چهره‌های شاخص اصلاح طلب برآمدند. این در حالی است که عدم حضور شخصیت‌های مختلف در ترکیب جدید هیات مدیره بنیاد باران امر جدید و محیر العقولی نیست که برخی برایشان تازگی داشته باشد کما اینکه این شخصیت‌ها همچنان عضو بنیاد باران محسوب می شوند و تنها در ترکیب هیات مدیره تغییراتی ایجاد شده است که امری مرسوم و عادی محسوب می‌شود.
از سوی دیگر برخی فعالان بظاهر سیاسی اصلاح طلب هم متاسفانه با همسویی آشکار با اینگونه رسانه‌های اقتدارگرا در شبکه های اجتماعی به بازنشر مطالبی اینچنینی اقدام کردند که لزوم هوشیاری اصلاح طلبان اصیل در مواجه با تلاش برخی جریانات نفاق ضرورت دو چندان دارد.

به گزارش امید، گفتنی است در ناکام ماندن تلاش جریان نفاق برای اختلاف افکنی میان چهره‌های شاخص اصلاح طلب، حضور حجت الاسلام سید محمد خاتمی در بنیاد امید ایرانیان به مناسبت مراسم عزاداری امام حسین (ع) خود پاسخ قاطعی است به اینگونه تحرکات سکتاریستی.

IMG_9621 (1)