قوی ترین مرد جهان در اهواز وزنه می زند/ رونمایی از بهداد جدید بعد از المپیک

خورنا: مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی در اهواز پیگیری می شود که قرار است بهداد سلیمی قوی ترین مرد جهان در این رقابت های به روی سکو برود؛ ورزشکاری که بعد از المیپک دیگر مجال وزنه زدن نیافته بود.

هفته چهارم مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه مناطق نفتخیز جنوب از هفتم آذر به مدت دو روز درسالن شهید لرکی باشگاه ملی حفاری ایران در اهواز برگزار می شود.

این مسابقات در حالی برگزار می شود که تا پایان مرحله سوم این رقابتها تیمهای پیکان تهران، ملی حفاری، نیروی زمینی، مناطق نفتخیزجنوب و نیروی هوایی به ترتیب در جایگاه اول تا پنجم قرار دارند.

رئیس هیات وزنه برداری استان خوزستان در خصوص این رقابت ها به خبرنگار مهر گفت: ما آمادگی کامل را برای برگزاری این مسابقات داریم و در این دو روز شاهد برگزاری رقابتهای جذابی خواهیم بود.

محمد زمان مهمدی گفت: امکانات در نظر گرفته شده برای میزبانی خیلی خوب است و تیم مناطق نفت‌خیز جنوب تمام امکانات و داوران را تا این لحظه برای این میزبانی آماده کرده است.

وی گفت: ۱۸ داور برتر کشور قضاوت مرحله چهارم مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باشگاههای کشور را برعهده دارند.

بازگشت امتیاز بندی به روال سابق

رئیس هیات وزنه برداری استان خوزستان که سرپرستی مسابقات اهواز را برعهده دارد، اظهار کرد: طبق نامه فدراسیون قرار است امتیازبندی این رقابتها از مرحله چهارم به روال سابق بازگشته و تمام نفرات شرکت کننده در اوزان صاحب امتیاز شوند.

مهمدی با اشاره به شرایط تیمهای خوزستانی شرکت کننده در لیگ وزنه برداری کشور عنوان کرد: تیم مناطق نفت‌ خیز از جوانان بومی خود بهره می‌برد ولی تیم ملی حفاری در این مسابقات از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کند و رقابت خیلی نزدیکی با تیم پیکان که قهرمانان ملی را در اختیار دارد، خواهد داشت.

حضور بهداد در لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از رقابت قوی ترین مرد جهان در اهواز خبرداد و افزود: بهداد سلیمی برای نخستین بار در هفته چهارم لیگ باشگاه های کشور برای تیم وزنه برداری این باشگاه وزنه می زند.

علیرضا مراد حاجتی با اشاره به اینکه تیم وزنه برداری ملی حفاری از دوم آذر اردوی تدارکاتی در اهواز برگزار کرده است، گفت: نفرات تیم برای هفته چهارم در آمادگی کامل قرار دارند.

وی گفت: در هفته چهارم وزنه برداری باشگاههای کشور دیگر نفرات ملی پوش تیم ملی حفاری اهواز حضور خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با بیان اینکه یک مرحله دیگر تا پایان لیگ امسال وزنه برداری باقی مانده است، اظهار کرد: تیم پیکان تهران مهمترین رقیب ما برای کسب قهرمانی است و بسیار امیدوار هستیم در این دو هفته که مسابقات در اهواز برگزار می شود از شرایط میزبانی نهایت استفاده را کنیم و امتیازات لازم را به دست آوریم.

حضور مناطق نفتخیز برای کسب تجریه

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفتخیزجنوب نیز گفت: امسال با هدف کسب تجربه ورزشکاران این تیم در مسابقات وزنه برداری لیگ باشگاه های کشور به میدان آمده ایم.

محمدرضا کاظمی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برخلاف سالهای گذشته با تیمی از جوانان خوزستان دراین رقابتها شرکت کرده ایم، افزود: با عملکردی که نفرات تیم وزنه برداری مناطق نفتخیز جنوب در سه هفته به نمایش گذاشته اند، به آینده آنها برای سالهای بعد خوشبین هستیم.

وی با بیان اینکه تیم مناطق نفتخیز جنوب هرساله چند ملی پوش در رده های سنی پایه به وزنه برداری کشور معرفی می کند، افزود: علیرضا دهقان جوان خوزستانی است که در مدرسه وزنه برداری باشگاه مناطق نفتخیز جنوب کشف شد و به مسابقات قهرمانی جهان و کشور اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پنجم و پایانی مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باشگاههای کشور نیز به میزبانی باشگاه ملی حفاری ایران نیمه نخست دی ماه در اهواز برگزار می شود.