جاده ورودی مسجدسلیمان آماده بهره برداری است

خورنا: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اتمام عملیات احداث و تعریض جاده ورودی این شهر به عنوان یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت خبرداد .

ابراهیم پیرامون اظهار کرد: عملیات راهسازی و نصب علایم ایمنی این مسیر خاتمه یافته و پروژه مذکور از تاریخ سوم آبانماه در مرحله تحویل موقت قرار دارد.

وی عنوان کرد: این پروژه در مدت زمان ۱۴ماه و با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال توسط امور مهندسی و ساختمان این شرکت اجرا شده است.

پیرامون در خصوص مشخصات فنی مسیر احداثی گفت: این پروژه دارای سه هزار و ۳۲۷ متر طول و ۱۰ متر عرض است که برای اجرای آن ۵۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی، ۲۰ هزار متر مکعب لایه اساس و زیر اساس اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: ۴۰ هزار متر مربع آسفالت به ضخامت ۱۳سانتی متر، احداث ۱۲ دستگاه پل به همراه خط کشی، نصب گارد ریل و علایم راهنمایی و رانندگی از دیگر مشخصات فنی این پروژه عمرانی و عام المنفعه است.

پیرامون ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه مسیر رفت و برگشت ورودی شهر تا بعد از امامزاده بی بی بتول به صورت مجزا از یکدیگر بوده که این کار علاوه بر افزایش ایمنی مسافرت شهروندان موجب افزایش سرعت خودروها و کاهش زمان سفر نیز خواهد شد.

وی هدف از اجرای این پروژه را ایمن سازی مسافرتهای برون شهری و جلوگیری از سوانح و تلفات جاده ای عنوان کرد و گفت: طبق بررسی ها و مطالعات کارشناسان علم ترافیک و ترابری، مبادی ورودی و خروجی شهرها همیشه جزو نقاط حادثه خیز و پرسانحه قرار دارند.

وی تصریح کرد: به همین منظور این شرکت که گسترش خدمات عمومی پس از انجام وظایف محوله تولید را در سرلوحه امورات خود قرار داده پروژه مذکور را اجرا و آن را به عنوان خدمتی بی منت از سوی صنعت خدمتگزار نفت به عموم شهروندان تقدیم می کند.