مشکلات خوزستان باید ریشه‌ای برطرف شود

خورنا: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات زیست محیطی خوزستان در شرایط کنونی به حالت بحران نزدیک می‌شوند و باید برای رفع مشکلات به صورت تخصصی و اصولی اقدام شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: مردم در شرایط کنونی با خطراتی چون ریزگردها و بارندگی‌های اخیر مواجه هستند و باید برای رفع این مشکلات فکری کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید زمان را از دست داد، خاطر نشان کرد: نباید زمان موجود را در این پدیده از دست داد زیرا از دست دادن زمان با بیماری مردم همراه است و باید برای کاهش بیماری مردم در این زمینه اقدامی عاجل شود.

وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان روز به روز به بیشتر مراکز بهداشتی مراجعه می‌کنند، گفت: مردم در خوزستان روزانه به مراکز بهداشتی مراجعه می‌کنند و به این دلیل باید برای کاهش مراجعات به مراکز بهداشتی و کاهش مشکلات مردم فکری اساسی کرد.

وی خاطر نشان کرد: از همه متخصصان و صاحب‌نظران در این زمینه استفاده می‌کنیم و باید از نظرات کارشناسی و تخصصی این افراد برای پیدا کردن دلیل این پدیده استفاده کرد تا مردم از شرایط کنونی در اسرع وقت خارج شوند و مشکلات به حداقل کاهش یابد.

وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و سایر استان‌های کشور و پژوهشکده‌های تخصصی در این زمینه می‌توانند کمک علمی و تخصصی کنند و در این باره از توان همه دانشمندان و متخصصان باید استفاده کرد.