شهردار جدید رامهرمز: شهرداری رامهرمز در نقطه بحرانی قرار داد

خورنا: شهردار جدید رامهرمز گفت: وضعیت شهرداری رامهرمز و نقطه‌ای که در آن قرار دارد بحرانی است.

سیدعبدالحسین حسینی اظهار کرد: با وضعیتی که شهرداری این شهر دارد می‌توان گفت که در نقطه بحرانی قرار داریم و می‌طلبد که از صفر آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه پرسنل شهرداری باید دنبال راهکارهایی باشیم که از نقطه بحرانی کوچ کنیم و وضعیت شهر را سر و سامان بخشیم تصریح کرد: افزایش کدهای درآمد، فعال کردن کمیسیون‌های ۷۷ و تبدیل به احسن کردن ناوگان موتوری شهرداری و تعدیل نیروهای مازاد و غیرکیفی با رعایت حق و حقوق آنها از اقدامات اولیه ما خواهد بود.

شهردار جدید رامهرمز ادامه داد: افزایش سرانه فضای سبز شهری، ساماندهی ورودی و خروجی شهری، رعایت طرح تکریم ارباب رجوع، پیگیری مطالبات پرسنل شهرداری و پرداخت حقوق معوقه آنان از عمده دغدغه‌های ما تا حصول نتیجه است.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به وضعیت نامطلوبی که مبلمان شهری رامهرمز دارد باید تلاش کنیم وضعیت مبلمان و المان‌های شهری و سایر وضعیت‌های نامطلوب را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

حسینی در پایان ضمن تقاضا از مردم برای همکاری با شهرداری گفت: دست یاری به سوی همه مردم و مسئولان دراز می‌کنیم و امیدواریم همه با هم رعایت حرمت و جایگاه مدیریت شهری را حفظ کنیم.