سومین برد پتروشیمی بندر امام در سوپرلیگ بسکتبال/ یک قدم تا صدر

خورنا: در لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی بندر امام با کسب سومین برد به یک قدمی صدر جدول رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در هفته چهارم از فصل جدید رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مدافع عنوان قهرمانی به یک برد دیگر رسید.

در این دیدار تیم پتروشیمی بندر امام در قزوین به مصاف هفت الماس این شهر رفت.

شاگردان مهران حاتمی در حالی در این دیدار به میدان رفتند که از دو بازی خود در این فصل لیگ دو برد را در کارنامه ثبت کرده بودند و به دنبال رسیدن به سومین پیروزی برای قرارگرفتن در بالای جدول است.

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که در این فصل چند ملی‌پوش را به جمع خود افزوده و یک بازیکن خارجی را نیز به خدمت گرفته است این فصل نیز قامت یک مدعی را به خود گرفته است.

در سوی دیگر تیم هفت الماس قزوین که تا پیش از این دیدار تنها یک برد را در کارنامه ثبت و دو بار نیز شکست خورده بود درصدد متوقف کردن تیم پتروشیمی با استفاده از امتیاز میزبانی بود.

با این وجود شاگردان با تجربه حاتمی در تیم پتروشیمی بندر امام توانستند میزبان خود را با امتیاز ۷۵ بر ۴۸ از پیش رو بردارند و به سومین برد خود برسند.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی تیم پتروشیمی بندر امام با یک بازی کمتر و شش امتیاز در رده سوم جدول است و هفت الماس قزوین نیز در رده نهم ایستاده است.

در هفته پنجم رقابت‌ها تیم پتروشیمی بندر امام با نیروی زمینی تهران و هفت الماس قزوین نیز با استقلال زرین قشم به مصاف یکدیگر می‌روند.

لیگ براتر بسکتبال کشور با حضور ۱۲ تیم در حال برگزاری است.