کار احداث ساختمان جدید دانشگاه آزاد شادگان آغاز می‌شود

خورنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شادگان گفت: کار احداث ساختمان جدید این دانشگاه به زودی آغاز می‌شود.

عبدالکریم آلبوغبیش با اشاره به مهمترین مشکل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: نبود یک زمین مناسب و کمبود فضای آموزشی در دانشگاه مهمترین مشکل دانشگاه آزاد اسلامی در شادگان است.

وی در خصوص زمین واگذار شده از سوی مسکن و شهرسازی برای ساخت دانشگاه آزاد این شهرستان تصریح کرد: این زمین متاسفانه از مرکز شهر دور بوده و به همین علت برای ساخت دانشگاه آزاد شادگان مناسب نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شادگان همچنین از پیگیری خرید یک زمین مناسب برای دانشگاه آزاد واحد شادگان خبر داد و عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک مکان این زمین اعلام و کار احداث ساختمان جدید این دانشگاه خواهد شد.

وی با اشاره به علت تاخیر در صدور احکام دانشجویان این دانشگاه به ویژه فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی ادامه داد: یکی از دلایل تأخیر صدور این مدارک این بود که دانشگاه شادگان زیر نظر ماهشهر بوده و دانشگاه ماهشهر برای صدور مدارک تعلل کرده است.

آلبوغبیش همچنین عنوان کرد: در حال حاضر پس از پیگیری‌های مکرر، برخی از احکام فارغ التحصیلان رسیده است و برخی دیگر ظرف چند روز آینده صادر می‌شوند.

وی در پایان ضمن گلایه‌مندی از عدم همکاری برخی ادارات و نهادهای دولتی، تعامل مسئولان با دانشگاه آزاد را خواستار شد و از آنان خواست به دانشگاه آزاد به چشم نهاد غیردولتی نگاه نکنند.