واگذاری اقساطی انشعاب برق به چمرانی‌ها/ انشعابات غیر مجاز از فردا قطع می‌شود

خورنا: سرپرست فرمانداری ماهشهر از واگذاری اقساطی انشعاب برق به شهروندان شهر چمران خبر داد.

سیدجعفر طباطبایی عصر امروز در جلسه هماهنگی ایجاد شبکه برق هوایی شهر چمران اظهار کرد: مردم شهر چمران سال‌هاست از برق رایگان استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل افزایش جمعیت و زیرزمینی بودن و فرسودگی شبکه برق این شهر، تابستان سال جاری مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد شد و شهر چمران روزهای زیادی را در بی‌برقی سپری کرد.

سرپرست فرمانداری ماهشهر ادامه داد: برای برون رفت از این وضعیت باید شبکه هوایی که بخش عمده‌ای از پروژه آن احداث شده به سرانجام برسد و شهروندان چمرانی برای دریافت انشعاب و کنتور برق سریعاً اقدام کنند.

طباطبایی افزود: اما متأسفانه چمرانی‌ها از این مسئله به خوبی استقبال نکرده‌اند و افراد اندکی برای دریافت انشعاب مجاز به اداره برق این شهر مراجعه کرده‌اند.

وی یادآور شد: البته هزینه بالای خرید انشعاب دلیل عمده این مسئله بوده که به همین علت تمهیداتی برای رفاه حال شهروندان اندیشیده شده است.

سرپرست فرمانداری ماهشهر خاطرنشان کرد: به این منظور شهروندان چمرانی می‌توانند به زودی برای دریافت انشعاب برق به صورت اقساطی به اداره برق این شهر مراجعه کنند.

طباطبایی اظهار کرد: افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی نیز با ارائه معرفی‌نامه می‌توانند انشعاب برق را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی اضافه کرد: البته در برخی مناطق نیز افراد متمکنی سکونت دارند که توانایی پرداخت هزینه‌های انشعاب برق را داشته اما تاکنون هیچگونه اقدامی در این ارتباط نکرده‌اند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر تصریح کرد: برق این مناطق از فردا دوشنبه به صورت تدریجی و به نوبت قطع خواهد شد تا ساکنان این مناطق ملزم به مراجعه به اداره برق و دریافت انشعاب شوند.

طباطبایی ابراز امیدواری کرد با بکارگیری این راهکارهای تشویقی و تنبیهی مشکل برق شهر چمران به طور دائم برطرف شود.