پتروشیمی بندر امام به‌دنبال سومین برد/ صنایع پتروشیمی درپی جبران

خورنا: در ادامه لیگ برتر بسکتبال، پتروشیمی بندر امام به‌دنبال سومین برد و صنایع پتروشیمی درپی جبران نتایج هستند.

لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از عصر فردا با برگزاری شش دیدار وارد هفته چهارم خود خواهد شد.

در این هفته از رقابت‌ها نیز دو نماینده بسکتبال خوزستان در برابر حریفان خود صف‌آرایی خواهند کرد.

*پتروشیمی بندر امام به‌دنبال سومین برد

در یکی از بازی‌های این هفته تیم پتروشیمی بندر امام مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در قزوین به مصاف هفت الماس این شهر خواهد رفت.

شاگردان مهران حاتمی که در فصل گذشته به اقتدار مهرام در سطح اول بسکتبال کشور پایان دادند و موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شدند در فصل جدید نیز در پی دفاع از عنوان خود هستند.

این تیم در بازی‌های این فصل تاکنون دو بار به میدان رفته و هر دو بازی خود را با برد پشت‌سر گذاشته است.

پتروشیمی بندر امام در این بازی خارج از خانه نیز به کسب امتیازات کامل و تداوم روند پیروزی‌های خود در این رقابت‌ها می‌اندیشد.

این در حالی است که تیم هفت الماس قزوین نیز تاکنون از سه بازی خود یک برد را در کارنامه دارد و با چهار امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار دارد.

این تیم برای رسیدن به جایگاه بالای جدول مسابقات و بهبود وضعیت خود به امتیازات این دیدار نیاز دارند هرچند در این دیدار تقابلی سخت را در برابر تیم مدعی پتروشیمی خواهد داشت.

دیدار تیم‌های هفت الماس قزوین و پتروشیمی بندر امام از ساعت ۱۶ فردا در قزوین برگزار خواهد شد.

*صنایع پتروشیمی درپی جبران

اما تیم صنایع پتروشیمی دیگر نماینده خوزستان در این رقابت‌هاست که در این هفته دیداری حساس را در برابر ذوب‌آهن اصفهان خواهد داشت.

این تیم پس از برد هفته نخست خود در دو هفته اخیر در برابر حریفان خود تن به شکست داده و برای جبران پا به این دیدار می‌گذارد.

صنایع پتروشیمی ماهشهر با استفاده از امتیاز میزبانی می‌تواند به کسب دومین برد خود در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور امیدوار باشد.

در سوی دیگر ذوب‌آهن نیز که پس از رفع مشکل تکمیل مدارک بازیکنان خود از هفته دوم وارد رقابت‌ها شده است دو برد را در کارنامه ثبت کرده و چهار امتیازی است.

این تیم برای کسب سومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول انگیزه‌های زیادی را خواهد داشت.

دیدار تیم‌های صنایع پتروشیمی ماهشهر و ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ فردا در سالن شهرک بعثت اندیشه ماهشهر آغاز خواهد شد.