سرمربی نفت امیدیه: حدود ۶۰ درصد از انتظاراتم برآورده شد

خورنا: سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه پس از پیروزی تیمش در دو بازی هفته اول رقابت‌های گروه جنوب لیگ برتر کشور برابر تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت گچساران گفت: بازیکنانم نزدیک به ۶۰ درصد از انتظاراتم را برآورده کردند.

رضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خوزستان – اظهار کرد: روز پنج‌شنبه (۳۰ آبان ماه) در گچساران در بازی اول و دوم به ترتیب با تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و نفت گچساران بازی کردیم.

وی بیان کرد: در بازی برابر دانشگاه آزاد با نتیجه ۹ بر ۷ پیروز شدیم. دانشگاه آزاد تیمی است که همیشه پرقدرت وارد مسابقات می‌شود و امسال هم با مهره‌های زیادی آمده و نفرات خوبی را هم جذب کرده است.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه افزود: خوشبختانه در این دیدار توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و برنده این بازی باشیم و امیدوارم در دیدارهای بعد هم این کار را تکرار کنیم.

وی درباره دیدار دوم تیمش مقابل نفت گچساران گفت: این بازی را هم با نتیجه ۱۲ بر ۷ بردیم. این دیدار بسیار فیزیکی بود و باتوجه به این که در گچساران برگزار می‌شد، این تیم از حمایت تماشاگرانش برخوردار بود و به نظرم بازی بسیار سختی بود که خدا را شکر باتوجه به این که دارای دو، سه بازیکن باتجربه هستیم، توانستیم در این بازی هم به راحتی پیروز شویم.

جعفری در ادامه خاطر نشان کرد: باتوجه به این که دور اول مسابقات بود، نمی توان درباره کیفیت بازی‌ها صحبت کرد ولی مطمئنا امسال مانند سال گذشته نیست که به راحتی بتوان پیش‌بینی کرد که کدام تیم برنده است و این موضوع باعث بالارفتن سطح کیفی رقابت‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: من شاید نزدیک به ۶۰ درصد از آن چه از بازیکنانم انتظار داشتم را در این هفته از مسابقات دیدم البته آب استخر گچساران شدیدا گرم بود که این موضوع بر سطح کیفی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. درکل امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم به صد درصد هماهنگی برسیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه درباره دیدارهای آینده تیمش عنوان کرد: احتمالا هفته دوم ۱۴ آذرماه در امیدیه برگزار خواهد شد. در این هفته ما میزبان تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و نفت گچساران هستیم. ما اکنون با ۴ امتیاز در جایگاه نخست گروه جنوب قرار داریم.