کارگران نمونه سال ۱۳۹۲ خوزستان انتخاب می شوند

خورنا: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از انتخاب کارگران و گروه های کار نمونه سال جاری در این استان خبر داد.

سیدنور محمدپور به تشریح فرایند انتخاب کارگران و گروه های کار نمونه در استان پرداخت و گفت: به منظور توسعه ی فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه به منظور افزایش سطح بهره وری در بین کارگران واحدها، کارگران نمونه ی سال ۱۳۹۲ انتخاب می شوند.

وی بیان کرد: به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر، همه ساله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به انتخاب کارگران نمونه سال در بخش های مختلف در بنگاه های تولیدی، صنعتی ، کشاورزی و خدماتی سراسر کشور اقدام می کند.

محمدپور از جمله ملاک ها و معیارهای انتخاب کارگران و گروه های کار نمونه در استان را رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی، ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار، اصلاح، تکمیل و راه اندازی سیستم و تجهیزات و ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش راندمان تولید یا کاهش ضایعات و همچنین رعایت موارد ایمنی و تلاش برای کسب آموزش های ایمنی، حفاظتی و بهداشتی اعلام کرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دیگر ملاک های ارزیابی را برای انتخاب کارگران نمونه، تلاش برای ارتقای مهارت های شغلی و انتقال دانش و تجربه به همکاران، روابط مناسب و حسن برخورد با سایر همکاران دانست و افزود: خوشبختانه همه ساله این فرایند با استقبال خوبی از سوی کارفرمایان در استان خوزستان مواجه می شود و امسال نیز تعداد ۶۲۴ نفر در سایت جشنواره امتنان ثبت نام کرده اند که امید واریم شاهد انتخاب کارگر نمونه کشور از استان خوزستان باشیم.