۲۰۰ باب کتابخانه عمومی در خوزستان ساخته شد

خورنا: معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از ساخت ۲۰۰ باب کتابخانه عمومی در این استان خبر داد.

سیدکریم حسینی در مراسم بیست و یکمین گرامیداشت کتابداران، کتابخانه عمومی و مطالعه مفید و تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان که بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۲۰۰ باب کتابخانه عمومی در خوزستان احداث و راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه همیشه در مطالعات یکی از مولفه‌های مهم اجرای عدالت در دسترس بودن همه نیازهای افراد جامعه است افزود: هم‌اکنون در همه شهر‌ها بلکه برخی از روستاهای استان ما کتابخانه عمومی ساخته شده که این نشان‌دهنده حس عدالت‌خواهی در بین مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: با تلاشی که انجام شده است باید نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و خانواده کتاب و کتابخوانی الگویی برای ادارات و سازمان‌های دیگر باشند.

وی گفت: در یک سال گذشته شاهد راه‌اندازی کتابخانه‌های جدید در شهر‌ها و روستاهای مختلف استان بوده‌ایم که به اشکال گوناگون انجام شد.

حسینی در ادامه کسب رتبه بر‌تر نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان را در بین استان‌های کشور را به همه خوزستانی‌ها تبریک و تهنیت گفت.

وی بیان کرد: همچنین کتابخانه مشارکتی حافظ نیز در بین کتابخانه‌های کشور رتبه بر‌تر را به دست آورد و موفق شد سیمرغ بلورین را کسب کند.