بررسی جزئیات طرح منطقه ویژه اقتصادی شوش در دیدار با رئیس‌ جمهور

خورنا: نماینده مردم شوش در مجلس از بررسی جزئیات طرح منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در دیدار با رئیس‌ جمهور خبر داد.

سیدراضی نوری اظهار کرد: در جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان با ریاست جمهوری به بررسی مسائل کلان و مشکلات زیست‌محیطی استان خوزستان بررسی شد.

وی افزود: توجه به طرح‌های عمرانی در خوزستان با توجه به ظرفیت‌های موجود و به‌کارگیری نیروی بومی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای خوزستان از جمله مسائلی بودند که مجمع نمایندگان در دیدار جمهور خواستار آن شدند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از بررسی مسائل استانی، نمایندگان به بیان مسائل و مشکلات پیش‌روی شهرستان‌های مربوطه پرداختند.

وی با اشاره به بررسی جزئیات طرح منطقه ویژه اقتصادی در شوش در دیدار مجمع نمایندگان با رئیس‌جمهور اضافه کرد: راه اندازی یک منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان شوش موجب افزایش اشتغال و رونق اقتصادی شوش می‌شود.

نوری همچنین عنوان کرد: به دلیل محروم بودن منطقه و جذب ضعیف بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری سازمان‌های توسعه‌ای دولتی می‌توانند موجب رونق گرفتن منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان شوش در آینده شوند.

وی با اشاره به قرار گرفتن طرح منطقه ویژه اقتصادی در مرحله پذیره‌نویسی خاطرنشان کرد: زمین منطقه ویژه اقتصادی تعیین شده است و پذیره‌نویسی به زودی در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.