همایش پیاده‌روی در روستاهای ماهشهر برگزار شد

خورنا: رئیس ورزش روستایی ماهشهر گفت: همایش پیاده‌روی در روستاهای این شهرستان برگزار شد.

جعفر مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پنجمین دوره همایش پیاده‌روی روستایی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندر ماهشهر هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه روستائیان ماهشهری در مشارکت بسیار خوب و فعالی در این همایش‌های برگزار شده داشته‌اند و شاهد حضور پررنگ و با نشاط آنها بودیم.

رئیس ورزش روستایی ماهشهر افزود: روستاهای ماهشهر فضای بسیار با نشاط و صمیمی دارند که برگزاری چنین همایش‌هایی این صفا و صمیمیت را دو چندان کرد.

مقدم یادآور شد: هدف ما از برگزاری این همایش توسعه و ترویج ورزش همگانی بین روستانشینان ماهشهری است.

وی تصریح کرد: روستاییان ماهشهری افراد بسیار زحمتکش و سختکوشی هستند که باید با ترویج و توسعه ورزش نشاط و سرزندگی بیشتری را به آنها انتقال داد.

رئیس ورزش روستایی ماهشهر خاطرنشان‌کرد: در این همایش همچنین مسابقه پخت نان محلی نیز تدارک دیده شد و از بین زنان روستایی به پنج نفر که بهترین و با کیفیت‌ترین نان را پختند جوایزی اهدا شد.

مقدم افزود: تصمیم داریم در همایش‌های بعدی یک‌دستگاه خودروی پراید را برای فرد برنده در نظر بگیریم که امیدوارم مسئولان در این ارتباط همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: در پایان این همایش، بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی و به برندگان جوایزی از قبیل دوچرخه، تنور گازی و لباس ورزشی اهدا شد.

رئیس ورزش روستایی ماهشهر اظهارکرد: روستانشینان شهرستان بندر ماهشهر در همایش برگزار شده فاصله هشت کیلومتری پل خمزه تا روستای هشچه را پیاده‌روی کردند.