بانوان سرپرست خانوار ماهشهری تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند

خورنا: سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: بانوان سرپرست خانوار می‌توانند با اخذ مدارک معتبر و بهره‌گیری از تسهیلات بانکی زمینه اشتغال خود و اعضای خانواده‌شان را فراهم سازند.

سیدجعفر طباطبایی صبح امروز در نشست با جمعی از بانوان فعال در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… که با حضور مسئولان شهری در تالار شهید آوینی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در هویت اسلامی ملاک تعریف شده برای زن تقوا و دانش او بوده ولی پیش از این زن شایسته، تنها مناسب ویترین‌ها و چشم‌های حریص بوده است.

وی با اشاره به حضور زنان ایرانی در جامعه آنان را حماسه‌سازان عرصه‌های مختلف بیان کرد و افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان هویت بخشی به زن ایرانی و مسلمان و تعریف عملی در متن جامعه بوده است.

سرپرست فرمانداری ماهشهر، خودباوری زنان امروز جامعه را یکی از معجزات انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امروزه نقش زنان و دختران جوان در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان نمایان بوده که می‌توان نمونه‌ای از آن را در افتخار آفرینی دختران جوان در زمینه‌های علمی و ورزشی در عرصه‌های جهانی و ملی مشاهده کرد.

سرپرست فرمانداری ماهشهر با اشاره به وضعیت اشتغال بانوان در سطح شهرستان از اعطای مدارک فنی و حرفه‌ای هنری و صنایع دستی خبر داد و تصریح کرد: بانوان سرپرست خانوار می‌توانند با اخذ مدارک معتبر و بهره‌گیری از تسهیلات بانکی زمینه اشتغال خود و اعضای خانواده‌شان را فراهم سازند.

در این نشست بانوان شهرستان پیرامون موضوعات امنیتی، شهری، درمانی، پارک‌های و به ویژه پارک ویژه بانوان مطالبی را مطرح و در ادامه مسئولان مربوطه پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.