سیلاب اخیر جان کشتی گیر بهبهانی را گرفت

خورنا: دبیر ستاد بحران شهرستان بهبهان از فوت یکی از کشتی گیران به نام این شهرستان در سیلاب بارانهای اخیر استان خبر داد.

حمیدرضا ورزشی گفت: با توجه به اعلام هواشناسی و وجود شرایط نامساعد جوی عدم توجه به هشدارهای داده شده در خصوص احتمال بروز آبگرفتگی و سیل، دو تن از کشتی گیران این شهرستان علیرغم نامناسب بودن شرایط جوی برای تفریح به تفرجگاه شیرعلی رفته بودند که متاسفانه در مسیر دچار حادثه می شوند.

وی افزود: در اثر این حادثه که نیمه های شب به وقوع پیوست خودروی پژو ۲۰۶این دو کشتی گیر درگیر سیلاب می شود که یکی از آنها با نام بهنام مرادی از کشتی گیران به نام شهرستان بهبهان موفق می شود خود را به بیرون ماشین پرتاب کرده و نجات یابد اما بهروز پاسبان کشتی گیر دیگر همراه با ماشین به درون سیلاب افتاده و ماشین پس از طی ۵ کیلومتر متوقف می شود.

دبیر ستاد بحران بهبهان تصریح کرد: با اینکه پس از اطلاع از حادثه بلافاصله اکیپهای امدادی خود را به محل اعزام کردیم اما به علت دوری محل حادثه و صعب العبور بودن آن رساندن مصدوم به آمبولانس که در زمان رسیدن نیروهای امدادی نبض ضعیفی داشت با تاخیر صورت گرفت که متاسفانه با تمام تلاشهای صورت گرفته وی در راه اعزام به بیمارستان فوت کرد.

ورزشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در شرایط جوی پیش آمده اظهار کرد: به محض اطلاع از احتمال پیش آمد شرایط جوی نامساعد و ریزش بارانهای شدید و با توجه به مشکلات و خسارات مالی و جانی که سال گذشته به دلیل شدت بارندگی ها در این شهرستان به وجود آمد، اقدام به تشکیل ستاد بحران کردیم.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل ستاد بحران شهرستان بهبهان جلوگیری از بروز هر گونه حادثه در شرایط سخت جوی است که از اقدامات این ستاد می توان به کنترل جاده امیر و مسدود کردن دو ساعته آن در زمان بارندگی که از نقاط حادثه خیز این شهرستان است اشاره کرد.

دبیر ستاد بحران بهبهان ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده گفت: از مردم بهبهان تقاضا دارم که با توجه به اقدامات این ستاد در جلوگیری از حوادث احتمالی آنها نیز همکاری لازم را در شرایط نامساعد انجام دهند تا دیگر شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.