تمدید ۲۰۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد در خوزستان

خورنا: مدیرکل استاندارد خوزستان از تمدید ۲۰۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

رضا دهدشتی‌زاده اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در زمینه‌های مختلف تمدید شده است.

وی همچنین از تمدید ۱۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در آبان ماه سال جاری در استان خوزستان خبر داد و افزود: پروانه‌های استاندارد تمدید شده در زمینه‌های مختلف از جمله مصالح ساختمانی، صنایع غذایی، شیمیایی، کشاورزی و برق و الکترونیک هستند.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد است، بر همین اساس گشت‌های بازرسی نسبت به کنترل خطوط تولید و مراکز عرضه و نمونه برداری تصادفی از تولیدات اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهایی که در طول سال نسبت به رعایت استانداردهای تعیین شده در خط تولید بپردازند به مدت یک سال تمدید خواهد شد.

دهدشتی‌زاده با اشاره به نام واحد، مدل، فرآورده و نام تجاری عنوان کرد: آرد مسجد سلیمان، آرد تافتون و لواش و ستاره علامت ثبت شده، آسر ماکارونی فرمی، رشته‌ای، ورمیشل آسر، توسعه فنون خوزستان دوغ بدون گاز بیبلوس، بهظرف یاران خوزستان ظروف پلی استایرن تولید شده به روش شکل‌دهی گرمایی به‌منظور بسته بندی مواد غذایی، به‌ظرف یاران خوزستان، رینگ سایپا رینگ چرخ خودرو فولادی خودروهای پراید، سراتو، پژو، تیبا و کامیون‌های کوچک ون غزال، نیسان فرآورده‌ و واحدهای ثبت شده هستند.