برگزاری چهارمین تجمع بزرگ فرزندان کارون در اهواز/ آلودگی هوا هم به موضوع تجمعات افزوده شد

خورنا: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، پنجشنبه ۷ آذر ماه چهارمین تجمع بزرگ فرزندان کارون در اهواز برگزار میشود.

به گزارش خورنا از اهواز، بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و انجام توافقات با مسئولان استانی و شهری اهواز، پنجشنبه ۷ آذر ماه چهارمین تجمع بزرگ فرزندان کارون در اعتراض به طرح انتقال آب از سرشاخه های کارون به استان های مرکزی در اهواز برگزار میشود.

15032_252

این تجمع همانند تجمعات قبلی در پارک ساحلی اهواز، جنب کاتبخانه مرکزی راس ساعت ۴ بعد از ظهر روز پنجشنبه ۷ آذرماه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، به دلیل باران های میکروبی و تنگی نفس هزاران خوزستانی بر اثر این باران ها که طی هفته های اخیر رخ داد و معرفی دوباره اهواز به عنوان آلوده ترین شهر جهان، در تجمع بعدی علاوه بر اعتراض به طرح انتقال آب کارون (بهشت آباد)، اعتراضاتی نیز در خصوص آلودگی هوای خوزستان و به خصوص اهواز انجام میشود.

گفتنی است تجمع کنندگان همانند گردهمایی های اعتراضی پیشین انتظار همکاری و همیاری استانداری، نمایندگان مجلس و نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی را جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم خواستار شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس افرین برفرزندان غیور خوزستان
  • فرزند کارون خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد. جمله‌ای پرمعنا و مهم از امام خمینی ره که از یاد مسئولین کشور رفته است. هرچه فکر میکنم بیشتر به این نتیجه میرسم که نسبت خوزستان به تهران(و حتی نسبت خوزستانی به اصفهان،کرج،تبریز،قم یا…) مثه نسبت سیاهپوست است به سفید پوست در غرب وحشی. مثه فلسطینی است به اسرائیلی در سرزمینهای اشغالی!!! الملک یبقی مع الکفر. و لا یبقی مع الظلم.