تایید تلویحی گزارش تکان دهنده خورنا درباره “سپر یونی” توسط نماینده اهواز

خورنا: نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: نصب دستگاه سپریونی هیچ تأثیری بر روی ریزگردها نداشت بلکه موجب آلایندگی هوای استان شده است.

به گزارش خورنا، سید شکرخدا موسوی در نشست کارگروه بررسی بیماری‌های تنفسی مردم خوزستان که بعدازظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آلودگی خوزستان و به خصوص شهر اهواز بیمارستان‌های این استان باید از تجهیزات لازم برخوردار باشند.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: نصب دستگاه سپریونی هیچ تأثیری بر روی ریزگردها نداشت بلکه موجب آلایندگی هوای استان شده است.

وی بیان کرد: امروز آلایندگی هوا در بسیاری از شهرهای کشور شرایط نامناسبی دارد لذا برای رسیدگی به موضوع آلاینده‌ها درخواست تشکیل شورای عالی سلامت کشور را داریم.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس با بیان اینکه مردم خوزستان مظلوم هستند، افزود: اگرچه امروز مشکل آلودگی هوا در خوزستان مطرح است اما مردم استان سال‌ها با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی افزود: مردم خوزستان سال‌ها گریبانگیر مشکل آلودگی هوا هستند. امروز در بسیاری از مناطق شهر اهواز آلودگی هوا به وضوح مشخص است و از بوی تعفن نمی‌توان در سطح شهر تردد کرد.

موسوی افزود: جوانان این استان سال‌ها از مشکل بیکاری در رنج هستند این در حالی است که خوزستان سرشار از منابع خدادادی است.

به گزارش خورنا، گفتنی است که چند روز پیش خورنا طی یک گزارش مفصل از نقش احتمالی سیستم سپر یونی در تنگی نفس خوزستانی ها پرده برداشته بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جلال "به گزارش خورنا، گفتنی است که چند روز پیش خورنا طی یک گزارش مفصل از نقش حتمالی سیستم سپر یونی در تنگی نفس خوزستانی ها پرده برداشته بود." بابا دانشمند!نميدونستيم اينقدر تيم سايتت قوي هستن!
  • ناشناس از ماست که بر ماست. مردم خوزستان سالهاست که با بدترین ها (آب، هوا، ..... ) خو گرفته اند و از حداقل حقوق شهروندی بی بهره اند اما مانند گوسفندان زبان در کام دارند و از نظر مسئولان مردمی صبور و نجیبند.....!!!!