فرماندار بهبهان: در دفتر کارم بودم که از طریق سایتها از برکناری خود مطلع شدم

خورنا: باذلی محبوب: ابتدا موضوع برکناری خود را باور نداشتم و جالب اینکه به تماس تلفنی بنده نیز پاسخ ندادند. قضاوت کنید که بنده باید چگونه از صحت این موضوع مطلع می شدم؟

فرهاد باذلی محبوب فرماندار بهبهان بعد از اطلاع از برکناری خود به خبرنگار خورنا گفت: بنده تا یازده شب در دفتر کارم بودم که خبر برکناریم را از طریق سایتها مطلع شدم، آیا این توهین آشکار به بنده نیست و افزود: یعنی امکان نداشت که این مسئله از روال معمول و با نامه  نگاری و ملاقات حضوری صورت گیرد ؟

باذلی محبوب ادامه داد: من از این موضوع ناراحت نیستم که از فرمانداری میروم ، بلکه ناراحتی  من از این است  که استاندار به فهم ، به شعور مردم بهبهان توهین کرده است .

فرماندار بهبهان ادامه داد: ابتدا این موضوع را باور نداشتم و جالب اینکه به تماس تلفنی بنده نیز پاسخ ندادند . قضاوت کنید که بنده باید چگونه از صحت این موضوع مطلع می شدم؟

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که پرسید« شنیده ها حاکی از آن است که آقای شریعتی هم موفق به صحبت با استاندار نشده اند و شخصی به نام محمود رضا ضرغامی طرف مشورت استاندار بوده است» گفت: نه اصلا این گونه نیست و آقای شریعتی تا الان بیش از ۵ جلسه با استاندار داشته و در رابطه با فردی که نام بردید باید بگویم که استاندار به حرف افراد غیر مسئول که اعطنا نمی کند . این موضوع کاملا بعید است  .

وی ادامه داد: این حرف کاملا عامیانه ای است که بگوییم استاندار بر اساس صحبت یا مشورت یک شخص غیر مسئول تصمیم به انجام چنین کاری گرفته باشد.

باذلی محبوب در پاسخ به پرسش خبرنگار بهبهان نیوز مبنی بر دلیل شما بر اطمینان از نقش نماینده بهبهان در این تغییر گفت: مگر می شود نماینده یک شهرستان برای رفتن یا آمدن فرماندارمورد مشورت قرار نگیرد؟

باذلی ادامه داد : من با تماسی که با آقای تمیمی نماینده شادگان یکی از همرزمان بنده در دوران دفاع مقدس داشتم گفت :من بعد از ظهر روز رای اعتماد به وزیر ورزش در صحن مجلس با آقای شریعتی صحبت کردم و گفتم «از دو حال خارج نیست یا از موضوع برکناری فرماندار خبر داشتی یا نداشتی ؟اگر خبر نداشتی و این کار انجام شده با هم برویم وزارت کشور پیش وزیر کشور که  شریعتی در پاسخ گفت که اجازه دهید با استاندار صحبت کنم و من گفتم استاندار که الان در صحن مجلس است که وی در جواب گفت: حالم در حال حاضر مساعد نیست و بعدا استاندار را خواهم دید.»

وی افزود: صد در صد شریعتی نماینده شهرستان بهبهان در این اتفاق نقش داشته و مورد مشورت استاندار بوده و کاملا بعید است که این اتفاق بدون اجازه وی صورت گرفته باشد.

باذلی محبوب ادامه داد: البته خود نماینده این موضوع را تکذیب می کند ولی شواهد خلاف این امر را نشان می دهد و طبق بررسیهای بنده جز شریعتی کسی در این موضوع نقش نداشته است.

انتهای خبر/ حسین محمدی فرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هوشيار ومكروا و مكر الله والله خير الماكرين. آقاي باذلي سزاي خيانت هاي شما بيش از اينست. ظلم ها و بي عدالتي هاي شما در انتخابات بهبهان فراموش شدني نيست. فرداي قيامت من از حقم نمي گذرم.
  • ابراهيم به همرزم سابق خودتون بفرماييد يك پست در حد عالي براي شما در حوزه انتخابيه خودشان اختصاص دهند.
  • دل سوز ما اهالی منصوریه از دخالت بی جای شما در انتخابات شورای منصوریه و زیر پا گذاشتن ارزشها و کهنه اندیشی شما و تحمیل شهرداری فاقد سوابق کاری و دانش مرتبط و دید مدیریتی که خویشاوند جناب عالی می باشد در صورتی که چهره های همچون صدرا قیصری (بخشدار اغاجاری ریس اموزش و پرورش اغاجاری معاون فرماندار) و اقای بشیر احمدی(معاون شهردار بهبهان شهردار دیلم و شهردار نمونه کشوری) در منصوریه دارای محبوبیتی خاص میباشند خداوند را شاکریم که سایه شما بر آب و خاک ما کوتاه شد
  • شاکی خصوصی جناب آقای باذلی حمایت بیجا و سفارش ها ودخالت در روند برگذاری مناقصات وجانب داری از پیمانکاران خاص ودست نشانده در کارخانه سیمان وشهرداری ونیروگاه مپنا برکسی پوشیده نیست.فردای قیامت حقی که از دیگر پیمانکاران شما ضایع نمودیددانتان را خواهدگرفت.
  • خودپسند آقای باذلی شنیدیم قراراست کاندید کرسی نمایندگی مجلس شوید!امیدواریم فرماندار جدیدانسان با وجدانی باشدوعملکردشما را در انتخابات تکرارنفرمایدهرچند آقای شریعتی خوب حقتان راکف دستتان گذاشت...
  • شهروند بهبهان سلام جناب اقای فرهاد باذلی محبوب پست و مقام دایمی نیست و ارزش نداشت برای حفظ ان اینقدر تلاش کنید که در باورتان نگنجد که عزل شده اید و از همرزمتان جناب اقای تمیمی برای حفظ میزتان استفاده کردید؟! ایا دخالت های غیر قانونی شما در امور شوراها دست کمی از روش عزل شما داشته است ؟ همه جا مدعی خدامات گسترده برای بهبهان هستید ایا مواردی دارید که یدون حفظ منافع خودتان به فکر مردم این دیار بوده اید ؟ ایا فرزند شما در چه مقامی قرار داشته اند که اینگونه در مقام دفاع از شما جلسات مکرر برگزار میکنند!! بزرگترین معضل این دیار وضعیت شهرداری است لطفا اقداماتی را که جهت بهبود وضعیت مالی شهرداری انجام دادید را بفرمایید جناب اقای باذلی لطفا همانگونه که دیگران را مورد شکایت قرار دادید اکنون نیز بجای عوام فریبی به حفظ ارامش فضای شهر کمک کنید با تشکر از خدمات شما و همکاریتان
  • رضا جناب اقای فرهاد باذلی لطفا عزل خود را با فهم و شعور مردم ارتباط ندهید اینگونه حرف ها عوام فریبی است و مردم فهیم بهبهان این را میدانند جناب اقای باذلی اگر نماینده خواستار این عزل بود سال گذشته اینکار را میکرد لطفا از این عزل برای مظلوم نمایی خود استفاده نکنید که مردم فهیم تر از این بازی های سیاسی هستند بس است دیگر بجای هیاهو مانند دیگران بپذیرید بخدا پست و مقام ارزش ندارد از کسی خواهش کنید شما نیز مانند فرماندار مسجدسلیمان بودید!!!!
    • عدالت علی بی عدالتی و پارتی بازی و ...... خدایی چگونه تو میخواهی توی آخرت جواب بدی ..... ...
  • علی با سلام ، متاسفانه این آقایون مسئول کاری که فکر می کنن ندارن مسئولیته و این عزل بی احترامی به مردم نیست و از مردم لطفا هزینه نکنید و خود شما اگر شخصیت داشتید اینطور نمی شد، امیدواریم یک مسئول خوب که باعث پیشرفت بهبهان بشه بیاد
  • علی امیدوارم تمام مسئولین شهر یکم برای شهرمون کار کنن ، یکم دلسوز باشن ، و با همدلی تو فکر پیشرفت کارهای عمرانی که تا الان همگی یا تعطیل شدن یا ... با کندی خیلی زیاد می رن جلو
  • haha سلام آٔآي‌باذلی محبوب من فقط یه جمله میگم.روانشناسان میگن ظاهر هر کس نشانه ای از باطن اوست.حضرت عباسی تا حالا تو آينه با دقت به خودت نگاه کردی. هرکس قیافتو ببینه از باطنت هم با خبر میشه
  • بالا بالا بیشتر از اینا حقت بود
  • دانا میگن قراره فریدون قنواتی که الآن نایب رییس شوراست فرماندار بشه