برخورد جدی با هرگونه تخلف در زمینه مسائل بهداشتی در رامشیر

خورنا: در زمینه مسائل بهداشتی وظایف تشکیلاتی مشخص و قانون به صراحت تخلف ها را بیان کرده و باید با هر گونه تخلفی در این زمینه برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از رامشیر، هفتمین جلسه شورای سلامت شهرستان رامشیر با حضور فرماندار و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر با بیان اینکه سالانه ۷۷ درصد مسمومیت های غذایی ناشی از غذاهای عرضه شده در مکانهای عمومی است گفت : در دو ماه گذشته ۶ نفر از شهروندان بر اثر استفاده از ماهی مسموم و به بیمارستان مراجعه کرده اند.

مهدی قنواتی با ابراز نگرانی از طغیان مسمومیت غذایی در شهرستان عنوان کرد : تمامی افراد مسموم شده ماهی مصرفی خود را از دستفروشان خریداری کرده اند و با توجه به اینکه این فروشندگان دوره گرد ماهی را در شرائط غیر استاندارد نگهداری می کنند باعث مسمومیت شده اند.

در ادامه حمید سیلاوی ،فرماندار رامشیر اظهار داشت : مسئله بهداشت جامعه و تأمین سلامت مردم بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و همه نهادهای مرتبط در این زمینه باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی بر تشکیل اکیپ ویژه ای از اجرائیات شهرداری ، شبکه بهداشت و درمان ، دامپزشکی ، محیط زیست نیروی انتظامی و نماینده دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان برای جمع آوری فروشندگان دوره گرد به ویژه ماهی فروشان تأکید کرد.

سیلاوی خاطر نشان کرد : در زمینه مسائل بهداشتی وظایف تشکیلاتی مشخص و قانون به صراحت تخلف ها را بیان کرده و باید با هر گونه تخلفی در این زمینه برخورد جدی شود.

انتهای خبر/ رضا اکبری