احتمال حضور سیدمحمد خاتمی در دانشگاه تهران

خورنا: سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، از تلاش این تشکل دانشجویی برای حضور سیدمحمد خاتمی – رپیس‌جمهور پیشین کشورمان – در این دانشگاه خبر داد.

محمد رهبری – سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران – با اعلام این خبر گفت: انجمن اسلامی، امسال نیز مانند سالیان گذشته در تلاش است به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو، برنامه‌ای را با حضور سیدمحمد خاتمی برگزار کند.

وی افزود: مسئولان دانشگاه تهران با حضور آقای خاتمی در دانشگاه مخالفتی ندارند و این مسأله را به موافقت وزارت کشور منوط کرده‌اند. بنابراین با توجه به تغییر فضای کشور و انتظارات دانشجویان، امیدواریم جهت برگزاری این برنامه با حضور ایشان در دانشگاه تهران، با انجمن اسلامی همکاری و مساعدت لازم انجام گیرد.

به گزارش ایسنا، این فعال دانشجویی در پایان گفت: متأسفانه بواسطه فضای بسته و وجود برخی کج‌سلیقگی‌ها در سالیان گذشته، امکان حضور سیدمحمد خاتمی در دانشگاه‌ها، از جمله در دانشگاه تهران فراهم نبوده است و اکنون بعد از گذشت پنج سال از آخرین حضور رییس‌جمهور اسبق کشور در دانشگاه تهران، حضور ایشان در این دانشگاه از خواسته‌های دانشجویان است و در همین راستا انجمن اسلامی در تلاش است تا این خواسته محقق شود و امیدواریم با تدبیر مسئولان، این امکان فراهم شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *