شهرداری رامشیر از جایگاه خدماتی به فرهنگی خدماتی ارتقا می یابد

خورنا: شهردار رامشیر از جهش شهرداری این شهرستان از جایگاه خدماتی به جایگاه فرهنگی – خدماتی خبر داد.

مسعود هزاریان با اشاره به ظرفیتهای درآمدزایی رامشیر بیان کرد: شهر رامشیر با توجه به محرومیتهایی موجود در بخش خدمات شهری و فنی، نیاز به کار فراوان دارد اما می توان با استفاده از ظرفیتهای درآمدزایی موجود در شهر و نیز استفاده از توانمندی مجموعه شهرداری و کارشناسان خبره به نتیجه مطلوبی رسید.

هزاریان ادامه داد: شهر رامشیر به دلیل مشکلات خاص توپوگرافی از جمله ضعف آبهای سطحی، نیاز به کار بنیادی دارد که در این زمینه نیازمند لایروبی کامل است و با پیگیری های استان در قالب پروژه های عملیات کانال سازی لوله گذاری و دفع آبهای سطحی انجام می شود.

وی افزود: همچنین سیستم فاضلاب نیز نیازمند زیرساختهای اساسی است که توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان در دست پیگیری است.

شهردار رامشیر ضمن تشریح برنامه های آتی خود گفت: ساماندهی ورودی شهر، پارکها، مبلمان شهری و معابر شهری از اولویتهای کار شهرداری هستند؛ همچنین زمینهای بلااستفاده موجود در شهر که به دلیل بی مصرف بودن موجب تخلفات زیادی می شوند نیز باید ساماندهی شوند.

به گفته وی؛ با توجه به نگاهی که در الگو برداری از شهرداری تهران به وجود آمده، شهرداری از جایگاه صرفا خدماتی به جایگاه خدماتی فرهنگی ارتقا می یابد و شاهد تغییر اساسی و جهش ویژه در شهر رامشیر خواهیم بود.

هزاریان با اشاره به روابط شورای شهر و شهرداری بیان کرد: جایگاه شورا و شهرداری کاملا تعریف شده است و حرف اول را در این زمینه ها قانون می زند، از این رو رابطه ما کاملا قانونی با حفظ حرمتهای متقابل است.

وی با تاکید بر استفاده از نظر کارشناسان و تجربه های آنان اظهار کرد: اگر در مواردی اختلاف سلیقه به وجود آید مطمئنا با برگزاری نشستهای کارشناسی آن را حل می کنیم.

شهردار رامشیر خطاب به مردم این شهر گفت: با شناخت کامل در بحث اجرای مجموعه های ناحیه محوری، مدیریت محله، خانه های سلامت و شورایاری که در برنامه کاری ماست مشارکت گسترده ای از مردم خواهیم گرفت و از تمام ایده هایی که قابلیت اجرایی دارند به نحو احسنت با استفاده از ظرفیتهای موجود استفاده می کنیم.

وی از احداث پارک بانوان در این شهر خبر داد و گفت: با احداث پارک بانوان زمینه را برای فعالیت ورزشی و اجتماعی بانوان در شهر ایجاد می کنیم. همچنین برنامه های خوبی برای اشتغال خانگی داریم که در این بخش از تجربه و نظر اساتید کارآفرینی استفاده کرده ایم.

هزاریان با اشاره به مشکلات آلاینده ها در این شهر اظهار کرد: بحث آلاینده ها موضوعی استانی و فرااستانی است که نیازمند همت مسئولان است و اقداماتی همچون احداث فضای سبز و دیوارهای سبز و اختصاص بودجه برای مجموعه مدیریت شهرستان و استان در این زمینه بسیار کارسازاست.

به گزارش مهر، مسعود هزاریان از این هفت به عنوان شهردار رامشیر آغاز به کار کرد و از زحمات حافظ شریفی سرپرست قبلی شهرداری رامشیر که به مدت دو ماه این مسئولیت را بر عهده داشت قدردانی شد.